בורגראנץ' משיקה קמפיין חדש בהשקעה של 2 מיליון שקל

בורגראנץ' משיקה קמפיין חדש בהשקעה של 2 מיליון שקל

בורגראנץ', רשת מסעדות ההמבורגרים, מעלה קמפיין פרסום רחב היקף בהשקעה של כ-2 מיליון שקל. הקמפיין להשקת המנה החדשה, מורכב משישה משולשים של המבורגרים, ירקות ורטבים מפורסמים של הרשת.


הקמפיין יעלה לאוויר הערב, תחת הכותרת: "ההמבורגר החברתי הראשון בישראל" ויכלול פרסומת בטלויזיה, לצג פרסום באתרי האינטרנט והרשתות החברתיות.


בפרסומת, אשר צולמה בסניף הרשת בתל אביב, נראים ארבעה בני נוער נכנסים לסניף בורגראנץ' ומבצעים הזמנה של מנת ראנץ' בדלפק. הסצנה ממשיכה כאשר בתמורה הם מקבלים מארז, הדומה למגש הפיצה המסורתי, ו'מתווכחים' עם הקופאי כי ההזמנה לא נכונה ונפלה טעות בהכנת המנה, אז נפתח המארז החדש ונחשפת מנת "סלייסבורגר" החדשה.


משה אפרים, סמנכ"ל השיווק של רשת בורגראנץ' מוסר: "הפרסומת החדשה לא רק מצחיקה, אלא גם מצליחה להעביר בצורה ברורה את ערכי המוצר המתאים לבילוי ומפגש חברתי וכמו כן את החדשנות והתעוזה במנה החדשנית. אנו מרוצים מאד מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".


 


בורגראנץ' נוסדה בשנת 1972 והיא רשת המסעדות הישראלית הוותיקה והגדולה ביותר. החברה נמצאת בבעלות מלאה של אורגד אחזקות. הרשת מונה מעל 70 סניפים בפריסה ארצית