גזית גלוב מקימה מרכז קניות של מותגי אופנה בראשל"צ

גזית גלוב מקימה מרכז קניות של מותגי אופנה בראשל"צ

גם גזית גלוב רוצה להיות אופנתית. חברת הנדל"ן מקימה מרכז מסחרי פתוח במערב ראשון לציון תחת השם G FASHION, שבו יושקעו 170 מיליון שקל. המטרה של גזית היא למשוך למתחם מותגי אופנה בינלאומיים שחסרים לה כיום במתחמים שהיא מפעילה במערב ראשל"צ. במתחם הצמוד מפעילה חברת הנדל"ן את המרכזים G1 ו-G2 ואת הסינמה סיטי, אך שלושתם אינם מתמחים באופנה וכוללים חנויות אאוטלט, סופרמרקטים, והרבה בתי עסק מתחום ההסעדה. הפרויקט יכלול 14 אלף מ"ר – מתוכם 7,000 מ"ר חנויות אופנה והשטח הנותר יכלול בתי קפה, ומסעדות. "במתחם הזה אין לנו סגמנט של אופנה בכלל", אומר ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל. "אם מחברים את כל המתחמים של G1, G2 והפרויקט החדש, מדובר ב-100 אלף מ"ר של מסחר שאין באף מקום בארץ וכולל בתי קפה, מסעדות, חנויות "עשה זאת בעצמך" (DIY), שירותים ועכשיו גם אופנה". לדבריו, 30% מתיק הנכסים של גזית ישראל הם אופנה, 40% – מסעדות בתי קפה ובילוי והיתר מכילים חנויות DIY וסופרמרקטים. הפרויקט הנבנה יכלול שבע חנויות אופנה של מותגים בינלאומיים שלכל אחד מהם יוקצו 1,000 מ"ר שייבנו כמעין בניין לכל מותג. עד כה חתמה החברה על חוזים עם המותגים נייקי, אדידס, אמריקן איגל ועם רשת הסופרמרקטים סטופ מרקט, שתתווסף לסופרמרקט של רמי לוי שפועל במתחם סמוך. "אלו אחד המקומות היחידים שבהם אני יכול לתת למותג להתבטא איך שהוא רוצה בניראות ובגודל", אומר אשל. רשת הספורט הצרפתית דקטלון, שכפי שנחשף ב"כלכליסט", תפתח חנות בישראל בשנה הבאה ומנהלת מו"מ בין היתר עם גזית גלוב, צפויה לפתוח אף היא חנות באזור, אך לא במתחם הנוכחי שבנייתו צפויה להסתיים ב-2019. גזית גלוב ישראל עוד הודיעה על השקעה כוללת של 250 מיליון שקל בשיפוץ והרחבה של מרכזים קיימים, סכום שכולל בתוכו את הקמת הפרויקט בראשון לציון. G תל ברוך (מיקדו סנטר בתל אביב) ישופץ ב-25 מיליון שקל ומרכז חורב בחיפה עובר שיפוץ ב-60 מיליון שקל והופך לקניון בוטיק. "קסטרו סגרה את החנות בחורב וכל המותגים הרגילים יוצאים מהקניון לטובת חנויות בוטיק מקומיות. רק שופרסל וסופר פארם נשארים", נמסר מהחברה.

מחפשים זיכיון לרשת מצליחה? התקשרו עכשיו ותאמו פגישת יעוץ – 1700-720-720