רכישת זיכיון הינה ככל הנראה אחת מן העסקאות הגדולות ביותר שתעשה במהלך החיים. למהלך כזה יש חשיבות ורגישות גדולה מבחינה כלכלית, אישית ומשפחתית.

לכן, כאשר אתה נמצא בתהליך של רכישת זיכיון יש לבצע בדיקת כדאיות כלכלית של ההזדמנות העסקית המוצעת. בין אם מדובר בהקמה של עסק או בין אם מדובר ברכישה של זיכיון פעיל.

כיום השוק מוצף בהזדמנויות עסקיות. חלקן טובות, חלקן סבירות וחלקן ממש לא מומלצות. כאשר אנו בוחנים הזדמנות עסקית כלשהי בתחום הזכיינות אנו בוחנים שני פרמטרים עיקריים. האחד, טיב עסקה המוצעת כעסקה לכל דבר, לדוגמא הרווח הגולמי הקיים בעסק, עלויות תקורה, הוצאות קבועות, הוצאות משתנות, הקונספט העסקי, חווית הלקוח, מצב העסק ביחס לענף בו הוא נמצא וכדומה והפרמטר השני הוא כמובן בהיבט הזכייני. בזיכיון של איזה רשת מדובר, מהי סטטיסטיקת ההצלחה של הזכיינים ברשת, עד כמה הרשת יודעת לטפל ולתפעל זכיינים, לדאוג לצרכים שלהם, מהן התשתיות שיש ברשת ועוד.

יועצי המרכז לקידום זכיינות הינם כלכלנים, עורכי דין ויועצים עסקים בכירים בתחום הזכיינות והם בדיוק מי שאתה צריך על מנת לבחון את ההזדמנות העסקית והזיכיון המוצעים לך. הם אלה שיידעו לעשות עבורך בדיקת כדאיות כלכלית ואבחון כולל לגבי רמת ההצלחה הצפויה לך.

הבדיקות שאנו מבצעים כוללות את כל סוגי הזיכיונות בניהם, זכיינות לבתי קפה, זיכיון לאופנה, זכיינות מזון, סלולר, גלידות ועוד.
אז לפני שאתה הולך להוציא כספים על מצגים והבטחות, תן ליועצים המנוסים שלנו לבצע לך את הבדיקות הרלוונטיות והכל כך חשובות.