אייס תעבור לידי גאון-זביידה

אייס תעבור לידי גאון-זביידה

בית המשפט המחוזי בתל אביב החליט היום על העברת השליטה ברשת "אייס קנה ובנה" לקבוצת גאון-זביידה. השופט דחה טענת קרן מרקסטון וקבע כי הזוכה תרכוש 75% מהשליטה ברשת בתמורה לכ-21 מיליון דולר, זאת בדומה להצעת קרן מרקסטון.


רשת "אייס קנה ובנה" נשלטה עד לאחרונה על ידי איש העסקים גד זאבי אבל בעקבות החלטת הבנק הבינלאומי למנות לה כונס הוחלט למכור את הרשת. קבוצת גאון-זביידה, המורכבת מקבוצת גאון אחזקות ומחברת לוקסייד, בבעלות איש העסקים שלמה זביידה, ישלמו עבור 75% ממניות הרשת 21 מיליון דולר מה שמעמיד את שוויה הכולל של העיסקה על 29 מיליון דולר. נזכיר כי משפחת זביידה כבר מחזיקה ב-25% ממניות הרשת.


בעקבות העיסקה תתחלק הבעלות על הרשת בחלקים שווים בין גאון אחזקות לבין משפחת זביידה. עיסקת "אייס קנה ובנה" מעמיקה את אחיזתה של קבוצת גאון בפעילות בריטייל והופכת אותה לאחד השחקנים הגדולים בתחום זה. נזכיר כי החברה כבר מושקעת ברשת מוצרי האופנה HOובכוונתה להרחיב את פעילותה בתחום. הרשת מנוהלת כיום על ידי יקי ודמני, אשר ניהל אותה ביעילות וברווחיות רבה על אף אי הודאות בכל הנוגע לבעלות על החברה. הבנק הבינלאומי משמש כבנקאי העיקרי שלה.