אמריקה במלחמה: קמפיין חדש של טאקו בל משווה את מקדונלד'ס למשטר סטאלין |
||
רשת המזון המקסיקני טאקו-בל לא לוקחת שבוים והולכת על הראש של מקדונלד'ס בקמפיין חדש שמצית אש באחת מקטגוריות השיווק הכי חשובות בשוק האמריקאי – ה-Fast food. למרות שטאקו בל הוא לא מזון הבריאות שכל אם תשמח להכניס לביתה, הרשת החליטה להדביק למקדונלד'ס את תווית הרודן ששולט באמריקאים חסרי האונים בתסריט שנראה כמו שילוב בין 1984 של ג'ורג' אורוול, סטלין, מאו צה טונג והליצן של מקדונלד'ס. בסרטון תחת השם Routine Republic (שמגובה באתר) מוצגת מפלגת הרוטינה-שגרה ששולטת בנתיניה, הפועלים האפרוריים בשטח מגודר השמור על ידי צבא משוכפל של חיילים רכובים על סוסים, עוטי פרצוף הליצן שמזכיר את הפרזנטור המוכר של מקדונלד'ס. הסרטון נפתח כשגיבור המרד הצפוי מתעורר בחדרו לקולות הפרסומת הבוקעים מהטלוויזיה שמפמפמת באופן רפיטיטיבי את אותה אותן הסיסמאות: "אותה שגרה – אותו חיוך", "העיגול הוא טוב – המשושה הוא רע" כשהעיגול הוא כמובן מנת ההמבורגר המשוכפלת וחסרת החיים של מקדונלד'ס כפי שהיא מוצגת בפרסומת והמשושה שהוא הטאקו-בל המתחרה שיוצג רק בסוף.
הפרסומת הנוכחית היא המשך לקמפיין שמציג את ארוחת הבוקר של טאקו-בל. ההיטפלות למקדונלד'ס לא החלה עכשיו אלא כבר לפני שנה אז גייסה הרשת אמריקאים ששמם רונלד מקדונלד לקמפיין שהשיק את ארוחת הבוקר של הרשת. |
אמריקה במלחמה: קמפיין חדש של טאקו בל משווה את מקדונלד'ס למשטר סטאלין
19 במרץ 2015
X