אנרג'ים במגעים להכנסת משקיע אסטרטגי להקמת רשת ארצית

אנרג'ים במגעים להכנסת משקיע אסטרטגי להקמת רשת ארצית

חברת אנרג'ים, יבואנית מכשור לחדרי כושר וציוד ספורט, מנהלת מגעים להכנסת שותפים אסטרטגים למטרת הקמת רשת ארצית. החברה מנהלת מגעים עם גורמים בתחום ענף הספורט, לאחר שבשנים האחרונות שינתה את האסטרטגיה העסקית תוך התפתחות מפעילות סיטונאית טהורה לפעילות קמעונאית וממכר לקהל הרחב. לחברה סניף גדול בהרצליה.


פעילותה כיום כוללת מכירה לשוק הסיטונאי מוסדי, דהיינו חדרי כושר, וכן אינטרנט וסחר ישיר ללקוח הסופי. עם תמהיל המוצרים שלה נמנים מכשור לחדרי כושר, מכשירים גדולים לשימוש ביתי ומכשירים מקצועיים לחדרי כושר, וכן ציוד ספורט נלווה לתחומי שחייה, טניס, סקווש, טניס שולחן, צלילה וביגוד מקצועי.


היקף הפעילות של אנרג'ים מוערך בכ- 30 מיליון שקל. החברה הוקמה בשנת 1987, והיא נמצאת בבעלות מוסיק פרחיה וארנון פרי.


לאחרונה זכתה החברה במכרז משרד הביטחון לאספקת ציוד ספורט לאנשי קבע. במסגרת האסטרטגיה החדשה להקמת רשת סניפים שכל אחד מהם ישתרע על שטח של מאות מטרים, נבדקת הכנסת משווקים מתחום הספורט, המתמחים בפעילות קמעונאית. הכוונה להגדיל את הנגישות של אנרג'ים במקומות מרוחקים לאזור המרכז, בצפון ובדרום הארץ.


שוק הספורט עובר שינויים לקראת העמקת האינטגרציה האנכית, באופן שמאלץ את האנרג'ים להעמיק את פעילותה הקמעונאית. בעבר הייתה מגה ספורט לקוחה של אנרג'ים. כיום היא מייבאת בעצמה את רוב המוצרים. נציין, כי כיום משווקת רשת מגה ספורט, שבבעלות פישמן רשתות, חלק ניכר מהמוצרים המשווקים על ידי אנרג'ים, מה שמקשה על פעילות האנרג'ים ושומט ממנה את הבידול. גם קבוצת אמ ג'י אם, זכיינית דיאדורה ואדידס, קיבלה לידיה את הניהול של חנויות הספורט במשביר לצרכן, ופועלת להגדלת רצפת המכירה שלה דרך הקמת חנויות בבעלותה.