מיכל ישראלי, מאקו

אם הכל יקרה כמו שצריך, עוד מעט ייפתחו פה חנויות של מותג הביוטי האיטלקי "קיקו מילאנו". מה בדיוק נוכל לקנות שם והאם המחירים הזולים אומרים משהו על האיכות של המוצרים. או במילים אחרות האם הבאז סביב המותג מצדיק את עצמו? ככל הנראה כן.

חובבות הביוטי האדוקות בוודאי התרגשו מהידיעה שפורסמה לפיה המותג קיקו מילאנו נמצא במגעים לפתוח סניפים בארץ, וכרגע מתחרות על הזיכיון המקומי רשת סופר פארם וקבוצת האופנה הודיס.

אז מי הם קיקו מילאנו? המותג האיטלקי שהוקם ב-1997 צבר פופולריות רבה בשנים האחרונות, בעיקר הודות למחירים הזולים של המוצרים שלהם, שאם לשפוט לפי ההתלהבות של הביוטריות בחו״ל – לא מעידים דבר על האיכות. באירופה ישנם מעל 500 סניפים של קיקו מילאנו, אבל הבאזז האמיתי סביב המותג החל, שלא במפתיע, כשהוא הגיע לארה״ב בשנה שעברה.

אחרי עשרים שנות קיום, לקיקו יש קו מוצרים נרחב ועשיר במיוחד. תמצאו שם את כל החשודים המידיים – שפתונים מסוגים שונים, מייקאפ, קונסילר, סמקים, פודרות, צלליות ומסקרה. לצד אלה ישנם גם פריימרים, קרם BB, לקים, מברשות ומחלקה שלמה של טיפוח העור, בה שוכנים מוצרים ניקוי לפנים, קרמים, מסכות בד (איך אפשר בלי), סרומים, קרם הגנה מהשמש, מוצרי טיפוח לשפתיים, לידיים ולכפות הרגליים וכל קטגוריה נוספת שעולה על דעתכם.

אין כמעט מוצר ביוטי שלא תמצאו אצל קיקו. המחירים נמוכים באופן מפתיע (הכוונה למחירים בחול עדיין): לקים בסביבות ה-10 שקלים, מייק אפים בסביבות ה-60 שקלים, צלליות (בודדות בסביבות ה- 10 שקלים ופלטות בסביבות ה-60 שקלים), שפתונים במחירים שונים בין 3-40 שקלים. והבונוס – הם אינם מנוסים על בעלי חיים.

שלא במפתיע, מוצרי האיפור של קיקו זוכים לביקורות חיוביות יותר מאשר קו מוצרי הטיפוח, כפי שקורה פעמים רבות כשמדובר במוצרים זולים. מי שנהנות ממרב המחמאות הן הצלליות, בעיקר מכיוון שמדובר באחד ממוצרי האיפור שהכי קל ליפול בו. צלליות טובות צריכות להכיל שילוב של פיגמנטציה גבוהה, מרקם נוח למריחה ולטשטוש ושלא יותירו מאחוריהן אבקה. הצלליות של קיקו עונות על כל הפרמטרים, בעיקר המוצר שהם קוראים לו ״צללית מים״, שמגיעה בגוונים מטאליים עוצמתיים ומעלפים. עוד מוצרים שמקבלים המון מחמאות וציונים גבוהים הם הסמקים, עפרונות השפתיים ועפרונות העיניים.

לא ברור עדיין מתי יפתחו החנויות הראשונות, בעיקר כל עוד אין הכרעה בנוגע לזכיינים שיביאו את קיקו לארץ, אבל על פי הדיווחים קיקו ימכרו בחנויות עצמאיות וצפויות להיפתח כ-40 מהן ברחבי הארץ. עבור מי שמחפשות מותגי איפור זולים אך לא מוכנות להתפשר על איכות, מדובר בבשורה שהיא לא פחות ממסעירה.

 

רוצה להיות זכיין של אחת מהרשתות המובילות בארץ? התקשר עכשיו 072-3307915 או לחץ כאן.