אורנה יפת, כלכליסט

בית המשפט לענייני משפחה אישר לקבוצת פוקס לרכוש את המניות של אפי האוס בחברת בילי האוס, יבואנית בילבונג. עם השלמת העסקה תחזיק קבוצת פוקס במלוא המניות בחברת בילי האוס.

בחודש שעבר חתמה פוקס על הסכם לרכישת כלל ההחזקות ביבואנית מותג הגלישה בילבונג. פוקס מחזיקה כיום 50% בבילי האוס בשותפות עם חברת אפי האוס בע"מ. אפי האוס היא חברה פרטית בבעלות מלאה של אפרת האוס ז"ל, מייסדת החברה. מאחר והעזבון שלה עובר לבנותיה הקטינות, השלמת העסקה דרשה בין היתר את אישור ביהמ"ש לענייני משפחה.

פוקס תרכוש 50% ממניות החברה בתמורה לכ-24 מיליון שקל. קבוצת האופנה בניהולו של הראל ויזל צפויה לממן את רכישת המניות ממקורותיה העצמיים. פוקס קיבלה בחודש שעבר את אישורה של הממונה על התחרות מיכל הלפרין לעסקת המיזוג.

בילי האוס מחזיקה בזיכיון בלעדי למכירת מוצרי גלישה של המותגים בילבונג וקוויקסילבר בישראל, ועוסקת ביבוא ומכירה של מוצרי גלישה ואביזרים נלווים, ומוצרי אופנת ספורט אתגרי. לחברה כ-38 חנויות בפריסה ארצית והיא משווקת גם לחנויות סיטונאיות.

עם השלמת העסקה, תאחד פוקס את תוצאות בילי האוס בדו"חות הקבוצה וצפויה לרשום רווח בסך כ-6 מיליון שקל, על השקעתה בבילי האוס.

אפי האוס הקימה את חברת בילי האוס בשנת 1999 ביחד עם בעלה לשעבר צחי האוס, שאת חלקו היא רכשה במהלך השנים. בשנת 2006 רכשה קבוצת פוקס 50% מבילי האוס בתמורה ל-19.5 מיליון שקל ואפי האוס המשיכה לנהל אותה, עד פטירתה בטרם עת, במאי 2015.

 

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.