בננה ריפאבליק מחפשת זכיינים פוטנציאליים

בננה ריפאבליק מחפשת  זכיינים פוטנציאליים

נציגי חברת בננה ריפאבליק העולמית ביקרו בישראל בשבוע האחרון וקיימו פגישות עם כמה קבוצות קמעונאות ישראליות, במטרה להכניס את מותג האופנה האמריקאי לישראל ולהקים רשת חנויות בקניונים,. נודע כי בין היתר התקיימו פגישות עם אלי מיזרוח מנכ"ל קבוצת גולף, עם חיים סקאל הבעלים של סי אנד שלס; גבי רוטר מבעלי קסטרו; אסף בן דב מנכ"ל המשביר לצרכן, וכן עם נציגים של קבוצת הנדל"ן גינדי השקעות שבונה את קניון TLV FASHION MALL במתחם השוק הסיטונאי בתל אביב.



מדובר בביקור ראשוני של נציגי בננה ריפאבליק בישראל ומסע היכרות עם נציגי חברות קמעונאות מקומיות, בניסיון לבחון זכיין פוטנציאלי שיפתח ויפעיל חנויות של המותג בארץ.


מותג האופנה בננה ריפאבליק שייך לקבוצת GAP הבינלאומית. הזכיון למותג גאפ בישראל מצוי בקבוצת גוטקס שבבעלות ג'ואי שוובל, אשר רכשה אותו מאלביט הדמיה בשנת 2012 תמורת 40 מיליון שקל (26 מיליון שקל עבור החנויות ו־14 מיליון שקל נוספים עבור המלאי). עם הרכישה של המותג גאפ הצהיר שוובל כי בכוונתו להביא לישראל גם את המותג בננה ריפאבליק השייך לקבוצה. אלא שמאז שנת 2012 לא נרשמו התפתחויות שהעידו על כוונה להכניס את המותג לישראל וגם ההצהרות של קבוצת גוטקס להרחיב את רשת גאפ בישראל הסתכמו, נכון להיום, עם פתיחה של שלוש חנויות נוספות בלבד מעבר לאלה שפתחה אלביט.


 


כאשר שוובל רכש את גאפ מנתה הרשת חמש חנויות בישראל וכיום, שנתיים לאחר הרכישה, היא מונה שמונה חנויות בלבד. זאת להבדיל ממותגי אופנה בינלאומיים אחרים שנכנסו לישראל ופתחו סניפים בפריסה רחבה. בראשם, מותגי האופנה שהביאה לישראל קבוצת פוקס – אמריקן איגל שנכנס לארץ בשנת 2012 מונה כיום 30 סניפים וחמישה נוספים של מותג האופנה aerie, ומותג אופנת הילדים דה צ'ילדרנס פלייס שגם הוא בזכיון של קבוצת פוקס, פתח בתוך פחות משנה 24 סניפים.


 


בננה ריפאבליק הוא מותג אופנה אמריקאי שמוגדר בקטגוריה של אופנה עילית, ומציע פריטי לבוש מחויטים ואלגנטים. המותג פונה לקהל יעד אליו פונה המותג בספרדי מסימו דוטי, שהזכיון עליו בישראל מוחזק אף הוא בידי קבוצת גוטקס. מחירי שני המותגים אינם זולים במיוחד, וקהל היעד הוא נשים וגברים בוגרים ולא צעירים. קבוצת גוטקס של שוובל מייבאת לישראל את מותגי האופנה של קונצרן אינדיטקס הספרדי שכולל את המותגים זארה, פול אנד בר, ברשקה ומסימו דוטי. גם את רשת מסימו דוטי שעשתה עלייה לארץ בשנת 2008 לא מפתחת קבוצת גוטקס והיא כוללת שתי חנויות בלבד, בקניון רמת אביב ובקניון עיר ימים בנתניה.


 


במקביל, מותג אופנה נוסף בדרך לישראל – דזיגוואל הספרדי. בחודש מרץ הקרוב יפתח דזיגוואל חנות ראשונה בישראל באמצעות חברת אלפא קוסמטיקה, בניהולו של רונן שמיר. יבואנית הבשמים והקומסטיקה תייבא את המותג ביחד עם דן בר לב זכיין קרולינה הררה בישראל, שיחד איתו מפעילה אלפא גם חנויות של מותג התיקים LONGCHAMP הבינלאומי ושל מותג התכשיטים TOUS. בין היתר ייפתחו חנויות דזיגוואל בקומה החדשה בקניון איילון ובקניון האופנה של גינדי. חיים סקאל מסר בתגובה: "סקאל הולדינגס בוחנת כל העת הצעות לשיתופי פעולה". מקבוצת גולף נמסר: "מעת לעת אנו מקבלים הצעות רבות ומגוונות ואנו בודקים אותן". מקסטרו נמסר: "אין תגובה".


 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ לרכישת זיכיון בתחום האופנה? לחץ/י כאן