נווית זומר, ynet

מותג גאפ יציע קולקציות לכל המשפחה. יתרונו של האתר לעומת אתרים בינ"ל – ועד שאמזון תחזיק בארץ מחסנים שיאפשרו שילוח מהיום להיום – שהוא מציע לגולשים משלוח חינם מהיום למחר, שירות טלפוני, ועוד. לרגל השקת החנות ינתנו מיום שלישי עד רביעי בחצות 20% הנחה על פריטי המותג.

לדברי מיכל רביב, סמנכ"לית שיווק ושירות, "לא נהיה יותר יקרים מחו"ל. אנחנו מחפשים כל הזמן מותגים שישראלים אוהבים בחו"ל. באוגוסט ביצענו השקה חלקית ומכרנו מעל המצופה, ומחר ההשקה המלאה".

האתר מציע עשרות מותגים בינלאומיים, חלקם ביבוא מקביל (כמו יוניקלו וקלווין קליין) שאינו מבטיח קולקציה מלאה, וחלקם (כמו גאפ, ליווייס ונייקי)

ישירות מהיבואן. במהלך השבוע הקרוב תוצג באתר הקולקציה המלאה של המותג והחברה תצא בקמפיין ארצי נרחב.

סיבוב שני בישראל
ניר הורוביץ, המשמש כבעלים וכמנכ"ל אתר טרמינל X, אמר ל-ynet בינואר השנה כי "אנחנו מקשיבים ללקוחות שלנו, וכששאלנו אותם מה הם רוצים לראות באתר שלנו – הם אמרו לנו 'בננה ריפבליק' ו'גאפ קידס'. אלה מותגים נחשקים בקרב ישראלים. זה חלק מהאסטרטגיה של טרמינל X להציע כל הזמן מותגים נחשקים חדשים שלא ניתן להשיג בישראל".

אין זה הסיבוב הראשון של המותג בישראל: קבוצת גאפ, שמחזיקה במותגים גאפ, בננה ריפבליק, אולד נייבי, Athleta והיל סיטי, סגרה את חנויותיה ב-2017. למותג היו שבע חנויות של גאפ ברחבי הארץ, אשר הופעלו על ידי קבוצת גוטקס (זכיינית מותגי זארה בישראל).

המותג כשל בארץ בגלל המחיר: בעוד שבגאפ ארה"ב אפשר לקנות ג'ינס בדולרים בודדים בסייל, בארץ המחירים היו גבוהים יותר – גם ביחס לארה"ב וגם בהשוואה לשוק המקומי. בנוסף, העיצובים נחשבו מיושנים ולא הולמים את הטעם המקומי. לעומת זאת, מותג הילדים גאפ קידס קלע לטעמו של הצרכן הישראלי – למרות מחיריו הגבוהים.

גאפ נמצאת בקשיים גם בעולם: לאחרונה סגרה הרשת את חנות הענק שלה בשדרה החמישית בניו יורק, והיא אף דיווחה כי היא שוקלת לסגור מאות חנויות נוספות. כיום היא מפעילה כ-3,700 חנויות ברחבי העולם.

המותג המצליח ביותר של גאפ הוא אולד נייבי, כאשר גם מכירות בננה ריפבליק נמצאות בעלייה. אולם אולד נייבי ובננה ריפבליק מעולם לא פתחו חנויות בישראל – למרות שהדבר נבחן בעבר. כיום ניתן לקנות את כל המותגים של גאפ אונליין מארה"ב ולקבל משלוח ארצה ישירות – אך עם עלויות משלוח גבוהות (דרך חברת השילוח בורדר פרי).

גאפ נוסדה ב-1969. בהמשך תעלה לאתר טרמינל X קולקציה ייחודית שעוצבה לחגיגות 50 השנה לחברה.

 

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915או לחצו כאן.