דודו גבריאלי פורש מכאוס

דודו גבריאלי פורש מכאוס

מעצב האופנה דודו גבריאלי, 35, מכר בימים האחרונים את מניותיו במותג האופנה "כאוס", ופורש ממפעל חייו, אותו הקים במחצית שנות התשעים. לפי שמועות בענף האופנה וממקורבים לגבריאלי, העזיבה נעשתה לאחר חלוקי דעות עם קובי ושלומי כהן, שותפיו לחברה משנת 2001. גבריאלי הכחיש את הדברים, ורק הסכים לומר הבוקר בשיחת טלפון, כי "מכרתי את מניותיי בחברה ועדיין לא עזבתי אותה."


מותג האופנה "כאוס" הוקם לפני עשור על ידי גבריאלי, אז מעצב צעיר שזיהה את הפוטנציאל בצרכיו של הגבר הישראלי וכמיהתו לאופנה עדכנית וייחודית. ההתחלה הייתה קטנה – חדרון קטן ברחוב נחלת בנימין, ומכירת הקולקציה בחנויות באזור שינקין. כנער מתבגר אני זוכר איך נפלתי שדוד למכנסי המותג, שנמכרו אז בחנות הבגדים "קמרון" ז"ל.


לאחר שנה בה נקלטו עובדים נוספים לחברה, עבר הסטודיו למשכנו החדש והמרווח יותר ברחוב גרוזנברג בת"א, ולאחר שנתיים של פעילות אינטנסיבית, נפתחה החנות הראשונה ברחוב בעלי מלאכה בתל-אביב. החנות אופיינה בעיצוב ייחודי, והכילה את הקולקציה שעוצבה בעיקר לקהל המזוהה עם המותג – קלאברים, גייז, זמרים, סלבריטיז ומעצבי דעת קהל. במקביל שיווקה "כאוס" את הקולקציה לחנויות רבות ברחבי הארץ.


בשנת 2001, כחלק מאסטרטגיה שיווקית ולוגיסטיקה ארגונית, התמזגה החברה עם חברת ש.ק. בבעלות קובי ושלומי כהן. האסטרטגיה שהעמידה לעצמה החברה החדשה הייתה הקמת רשת חנויות ברחבי הארץ תוך התמקדות בלקוחות סיטונאיים נבחרים.


המותג זכה להצלחה גדולה אצל קהל גברים צעיר, שנכון להיום, ודאי יוותר ללא מענה ראוי, עם עזיבתו של גבריאלי.


ממשרד יחסי הציבור "זאביק דרור", שמטפל בתקציב המותג נמסר: "קובי כהן, מנכ"ל חברת כאוס, רכש את מניותיו של שותפו דודו גבריאלי, שהקים את החברה לפני 10 שנים, ופורש מהחברה. את מקומו של גבריאלי בתחום העיצוב ימשיכו מעצבי כאוס מזה שנתיים – חנן ששון וטיבור מונקאצ'י. בכאוס מודים על תרומתו האדירה של גבריאלי לחברה, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו".