נווית זומר, YNET

מותגי הג'ינס הוותיקים לי ורנגלר בדרך לקאמבק. לאחר שנים שפעלו בארץ באמצעות הנציגות המקומית של תאגיד האופנה הבינלאומי VF, וניתן היה למצוא אותם בעיקר במשביר לצרכן ובחנויות פרטיות – זיכיון המותגים עבר לידי חברת "אלוף ספורט". החברה, שבבעלות איציק גדליהו וגדעון מוליוב, היא אחד מיבואני אופנת הספורט הגדולים בארץ. בבעלותו גם רשת מגה ספורט, רשת הנעליים אליטל, חברת MGS, יבואנית דיאדורה ואדידס, ורשת חנויות אופנת ספורט בשם אלוף ספורט.

תחת הבעלות החדשה תיפתח בסוף השנה חנות קונספט של המותגים בתל־אביב, וחנויות מותג עצמאיות. בנוסף תיובא לארץ הקולקציה המלאה של לי ורנגלר: לצד הג'ינס והטי־שירט יגיעו לארץ גם שמלות, חולצות וליינים נוספים של ג'ינסים. בשנתיים האחרונות השקיע תאגיד VF מאמצים להצעיר את המותג בקו אופנתי תוך ניצול גל הרטרו שחזר לאופנה. כזכור, לי ורנגלר נחשבים כאייקונים בארה"ב. המותגים, שנוסדו בתחילת המאה הקודמת כבגדי עבודה, אומצו לאחר מכן על ידי דור הפרחים.

במשך השנים גברה התחרות מצד מותגי ג'ינס חדשים ואופנתיים והם איבדו מנתח השוק שלהם, אך עדיין מכירותיהם השנתיות הן סביב 3 מיליארד דולר. במסגרת ההחלטה להשקיע את מלוא המאמץ ב"רענון" המותגים הם הופרדו מתאגיד VF לחברת "קנטור" והוחלט כי יופעלו על ידי זכיינים. ישראל היא מהראשונות בהן נבחר זכיין.

גדעון מוליוב אמר: "נייבא קולקציה במגוון מלא. בהמשך ייפתחו חנויות מותג ולצידן חנויות פופ־אפ מתחלפות. המחירים ינועו בין 400 ל־700 שקלים, וטי־שירטים מ־129ש'.

 

מעוניינים בזיכיון לאחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.