"דזיגואל זו רק ההתחלה, נביא עוד 3 מותגים"

"דזיגואל זו רק ההתחלה, נביא עוד 3 מותגים"


"פניתי אל הספרדים בתחילת השנה שעברה. מהמשא ומתן הראשוני ועד ההגעה של Desigual (דזיגואל) לישראל בפועל עברה שנה, שזה מעט מאוד זמן. הספרדים מהירים ומתורגלים", כך אומר רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא קוסמטיקה. לאחר שבשנים האחרונות ניסו יזמים שונים להביא לארץ את מותג האופנה הספרדי ללא הצלחה, דווקא יבואנית הקוסמטיקה קיבלה במפתיע את הזיכיון למותג, והיא תשיק היום את החנות הראשונה בקומת האופנה החדשה בקניון איילון.


מדוע דווקא עכשיו, בתקופה שבה הצריכה בישראל במגמת ירידה מתמשכת, נכנס המותג הספרדי לארץ?
"עכשיו הם רואים בשוק הישראלי פוטנציאל גבוה בגלל רמת הצריכה והתיירות. יש פה קהל שצורך וקונה מותגים. אם מסתכלים על המשבר הכלכלי באירופה לעומת זה שבישראל, רואים שחברות בינלאומיות לא תופסות את השוק הישראלי כבעייתי. מבחוץ לא חושבים שישראל היא מדינה במשבר כלכלי


 



קבוצת אלפא היא חברה פרטית בבעלות משפחת ברנד, המתמחה ביבוא מוצרי קוסמטיקה ובישום של מותגים בינלאומיים, ובהם שאנל, ז'יבנשי, אליזבת ארדן, קנזו ופנדי. החברה הוקמה ב־1933 בידי לסלו ברנד, סבה של אשתו של שמיר, ומגלגלת כיום מחזור שנתי של 200 מיליון שקל. אלפא תייבא את דזיגואל במסגרת חברת אלפא תכשיטים, שמפעילה גם את חנויות מותג התכשיטים והאקססוריז הספרדי TOUS ואת מותג תיקי הפרימיום LONGCHAMP. דזיגואל, שמונה יותר מ־500 חנויות בעולם, היא חברת אופנה הממוצבת כמותג ביניים ברמות המחיר שלו, והיא פונה לנשים, גברים וילדים. אלפא תפתח בשלב הראשון חנויות שמציעות אופנת נשים ואקססוריז, כולל מוצרי בישום של המותג שייכנסו לרשתות הפארם. בסוף השנה היא צפויה להשיק גם את קולקציית הגברים של דזיגואל ובשלב מאוחר יותר גם את אופנת הילדים. לדברי שמיר, מחירי השמלות ינועו בין 300 ל־700 שקל, ומחירי חולצות יהיו 200 שקל שקל ומעלה. החברה מתכננת להקים 10–15 חנויות של המותג בתוך חמש שנים, ובאמצע החודש תושק החנות השנייה בקניון רמת אביב. החנויות בקניון איילון ובקניון רמת אביב משתרעות על כ־100–200 מ"ר וההשקעה בהן היא 1.5 מיליון שקל (כל אחת).
 
"מתחרה בזארה"
 
אילו מכירות אתה צופה למותג?
"אני מצפה למכירות של 800–1,000 יורו למ"ר. זה ממוצע המכירות של המותג בעולם ואלה גם הציפיות של החברה הבינלאומית מזכיינים שלה בעולם. אני חושב שנעמוד ביעד הזה, כי המודעות למותג בארץ גבוהה. הישראלים מכירים את פריטי דזיגואל ורוכשים אותם בחו"ל, ואנחנו רק מביאים להם את השירות והנוכחות שלו לכאן.


 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ והכוונה לרכישת זיכיון בתחום האופנה? לחץ/י כאן