דלתא חתמה על הסכם זכיינות לשיווק תחת המותג קולומביה

דלתא חתמה על הסכם זכיינות לשיווק תחת המותג קולומביה

דלתא גליל תעשיות בע"מ, הודיעה אתמול (ב'), לאחר סגירת המסחר בת"א, כי חתמה על הסכם זכיינות בינלאומי בלעדי לפיתוח, ייצור ושיווק של הלבשה תחתונה והלבשת ספורט לנשים והלבשה תחתונה לגברים תחת המותג קולומביה. לפי החברה, הצעד מהווה התרחבות משמעותית בקטגוריית ההלבשה התחתונה.


מדובר בהסכם זכיונות נוסף של החברה, שמצטרף להסכמי זיכיון עם מותגים בינלאומיים נוספים ביניהם Marc O'Polo, Kenneth Cole, Avia ו-Lacoste כחלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברה. 
במסגרת הסכם הזכיינות, דלתא תייצר מגוון מוצרים ביניהם קולקציה שלמה של חזיות ספורט והלבשה תחתונה לאימוני כושר וספורט לנשים, וכן הלבשה תחתונה לגברים. הקולקציות הראשונות יושקו בינואר 2016. 
"אנו שמחים מאוד להרחיב את השותפות שלנו עם Columbia Sportswear, ולספק להם קולקציות של הלבשה תחתונה שצרכנים בכל העולם מקשרים למותג קולומביה", אמר אייזק דבח, מנכ"ל דלתא גליל, "צעד זה יתרום משמעותית להמשך הגדילה של דלתא, הרואה בתחום האקטיבוויר מרכיב  דומיננטי מסך כל המכירות שלנו".
שוויה של חברת דלתא עלה מתחילת השנה בכמעט 10%, כשרק מתחילת השבוע שעבר עלתה מניית החברה בכ-6.1%. אל עבר שווי של 2.9 מיליארד שקל.