הוניגמן משקיעה 50 אלף דולר באתר אינטרנט חדש

הוניגמן משקיעה 50 אלף דולר באתר אינטרנט חדש

האתר נבנה ע"י ארק אינטרקטיב; השקת האתר תלווה בקמפיין אינטרנט נרחב באתרים הארציים המובילים


 


רשת האופנה הוניגמן משיקה אתר אינטרנט חדש בהשקעה של 50 אלף דולר. ההשקה תלווה בקמפיין אינטרנט נרחב באתרים הארציים המובילים.


האתר החדש בנוי בשיטת ספר וירטואלי המאפשר דפדוף אמיתי בין דפי האתר, בהם משולבים קטעי וידאו שצולמו במיוחד על סט הצילומים לקטלוג הסתיו החורף.


כמו כן מציע האתר מבצעים שונים, רשימת חנויות ומידע על הקולקציות המשתנות. האתר נבנה על-ידי ארק אינטרקטיב.