המותג Superdry מגיע לישראל

המותג Superdry מגיע לישראל

קבוצת אלפא, יבואנית של מותג ההלבשה דסיגוואל, מרחיבה פעילות בתחום מותגי ההלבשה ותפתח בישראל חנויות של מותג האופנה הבריטי Superdry.

 

חנות הדגל הראשונה תפתח בהשקעה של כ־2.5 מיליון שקל ותשתרע על כ־300 מ"ר באחד הקניונים המובילים. במהלך שלוש השנים הקרובות מתכננת אלפא אקססוריז, חברה־בת של קבוצת אלפא קוסמטיקה, לפתוח 12 חנויות למותג בהשקעה של 30 מיליון שקל. החנויות ישלבו בגדי נשים, בגדי גברים, בגדי ספורט, קולקציית פרימיום לגברים, קולקציית סקי, נעליים ואקססוריז. למותג גם בגדי ילדים שלא יגיעו בשלב זה לישראל. לדברי רונן שמיר, מנכ"ל קבוצת אלפא, המחירים של הפריטים יהיו זהים למחירים באירופה: לגברים חולצות טי החל מ־100 שקל, חולצות פולו החל מ־200 שקל, מכנסיים החל מ־240 שקל. בקולקציית הנשים יימכרו חולצות טי החל מ־100 שקל ומכנסיים החל מ־140 שקל.

"אני לא רואה עצמי מביא עכשיו מותג כמו אורבניקה", אומר שמיר, "כי זה מותג נהדר לתקופה מסוימת אבל אני לא רואה אותו שורד ל־10 שנים. אורבניקה עובד על רמות מחיר ופחות על אופנה וקולקציות. ל־Superdry יש פעילות בצמיחה בתחום הספורט והוא מתחרה ישיר של נייקי ואדידס בלונדון ואנחנו רואים בו מתחרה בהם גם בישראל".

המותג Superdry נוסד ב־2003 וכיום יש לו 573 חנויות ב־45 מדינות. משרדי החברה ממוקמים בלונדון והיא נסחרת בבורסה בלונדון לפי שווי של מיליארד ליש"ט, והיא צפויה לסיים את 2016 עם מכירות של 560 מיליון ליש"ט. קבוצת אלפא היא יבואנית מותגי קוסמטיקה, שלדברי שמיר, תסיים את שנת 2016 עם מחזור מכירות של כ־250 מיליון שקל, מתוכו 85% מהווה פעילות הקוסמטיקה. השאיפה של החברה כי פעילות האופנה תגיע ל־50% בשנים הקרובות.

רוצה להיות זכיין/נית של אחת מהרשתות החזקות? התקשר עכשיו 072-3307915

או לחץ/י כאן לקבלת פרטים נוספים