עודד בן יהודה, Xnet

הסגנון הטרנד העיצובי שסחף את מותגי האופנה העילית בעשור האחרון היה ברור: את הלוגואים הקלאסיים, הסריפיים-קליגרפיים והייחודיים שלהם החליפו לוגוטייפים סנסריפיים (בעלי עובי אחיד), חסרי נשמה ובידול (כאן תוכלו לראות כמה דוגמאות). אמש, דווקא זארה, מעצמת האופנה להמונים, השיקה, יחד עם קולקציית האביב שלה, לוגו חדש מאותיות גדולות (UpperCase), סריפיות, ובעיקר – מחוברות. זארה מתמחה באימוץ מהיר של טרנדים ובתרגום הנגיש שהיא עושה לפריטי אופנה עילית.

ניתן לנחש שבבסיס המהלך יש ניסיון לשוות לחברת האופנה הספרדית, הצעירה יחסית לשמות כמו "ברברי" או "איב סן לורן", מראה קלאסי יותר, שקורץ למורשת הזוהרת של אייקוני אופנה. מעניין אם האסטרטגיה החדשה כוללת לא רק השראה מקלאסיקות, אלא גם מסר חדש, של מותג המציע גם אמירות אופנה מקוריות. החדש של זארה: לוגו קלאסי שקורץ לזוהר של האופנה העילית.

בעולם העיצוב הגרפי בוודאי ישוו את הלוגו החדש עם הלוגו המושמץ של מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק (THE MET) שהושק בשנת 2016 ועוצב גם הוא עם גופן קלאסי, סריפי, כשאותיותיו הגדולות מחוברות; או עם הלוגו של חברת האיפור הבינלאומית NARS, שגם היא מתהדרת בלוגו בעל אותיות גדולות, אמנם סנסריפיות, אך מחוברות.

מהלך ההחלפה של הלוגו עוד לא הושק באופן רשמי, מלבד השינוי באתר החברה, ואזכור בודד באינסטגרם. עוד נראה כמה זמן ייקח להחליף את שלטי 7,475 סניפיה של זארה ברחבי העולם, אבל אמש כבר ניתן היה לראותו בחנויות בישראל, מתנוסס על תוויות הבגדים של הקולקציה הטרייה.

 

רוצה להיות זכיין של אחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשר עכשיו 072-3307915 או לחץ כאן.