הראל ויזל: "בחודשיים הקרובים יקרסו עוד 4 רשתות אופנה"

הראל ויזל: "בחודשיים הקרובים יקרסו עוד 4 רשתות אופנה"

‎‎שבועות ספורים אחרי קריסת הרשתות‏ml ‎‏, ‏JUMP‏ ואופיס דיפו, ובקשתה של רשת האופנה סיגל דקל להקפאת הליכים, בכירים בענף לא חוזים טובות לרשתות האופנה הקטנות. בפאנל שהתקיים היום (ב') במסגרת ועידת הקניונים השנתית באילת, אמר מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, ארנון תורן, כי הוא צופה שבשנה הקרובה יקרסו 4 רשתות קמעונאיות נוספות.
 


בתגובה לכך השיב לו הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי השליטה בקבוצת פוקס, כי: "4 רשתות אופנה יקרסו רק בחודשיים הקרובים". לדברי ויזל, הוא יודע על "לפחות 10 רשתות הנמצאות בקשיים, שיש סיכוי שהן יקרסו".


מנכ"ל עופר השקעות, אבי לוי, מסר היום כי קבוצת מליסרון מחקה 2 מיליון שקל בשל קריסת רשתות ‏‏ml‏ ואופיס דיפו, ורמז כי התנהלותה של קבוצת עזריאלי מול אבי מלכה, הבעלים לשעבר של ‏ml‏ ו-‏JUMP‏, לא הייתה מאירת פנים.
"כואב לי שמחקתי 2 מיליון שקל, אבל אני ישן טוב בלילה, לא כמו קבוצת עזריאלי, שלא מחקה שקל. חוזים חותמים כדי לקיים אותם, וקבוצת אבי מלכה התנהגה לא כמו שצריך. אנחנו פנינו לבית המשפט וביקשנו פינוי. 'מתאים לי' נהנו מזה".
 


לעומתו, תורן אמר כי "אבי מלכה לא חייב לנו שקל. הגענו איתו להסכם, ועל רקע ההסכם שנחתם, הגיע המועד שבו הם התפנו. אם לא היינו מגיעים להסכם, לא היינו מפנים אותם". ‏
 
דפנה לוינסון תנצל את הוואקום
 
‏בינתיים, מי שמבקש לנצל את הוואקום שנוצר עם קריסת הרשתות ‏ml‏ ו-‏‏JUMP‏ היא רשת האופנה דפנה לוינסון. מנכ"ל הרשת, צביקה לוינסון, הודיע היום כי ב-1 בפברואר הוא ישיק רשת חדשה לאופנה במידות גדולות, שתפנה לנשים בגילאי 25-45 ותציע בגדים במידות 42 עד 48. כבר בפברואר ייפתחו 6 סניפים של הרשת: בקניון עזריאלי תל-אביב, בקניון גבעתיים, בקניון רחובות, בקניון הנגב, בקניון הגדול בפתח-תקווה וברחוב אלפסי בתל-אביב.
 



"זיהינו את הוואקום שנוצר והחלטנו להיכנס לנישה של מידות גדולות. נציע בגדים במחירים נגישים. הפוטנציאל הוא היסטרי כי זו נישה חסרה", אומר לוינסון.



 רשת דפנה לוינסון מונה היום 25 סניפים, והיא תקטן בסניף אחד (קניון הנגב) בעקבות השקת הרשת החדשה.‏ ‏‎‎‏



 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ והכוונה? לחץ/י כאן