הרשתות פיצה מטר, ננדוס ומקסיקנה אוחדו לקבוצת מותגי מזון מהיר אחת

הרשתות פיצה מטר, ננדוס ומקסיקנה אוחדו לקבוצת מותגי מזון מהיר אחת

יובל דורון, שרכש את רשת פיצה מטר לאחר שנקלעה לקשיים, הקים חברת אחזקות בשם אדי גלובל אחזקות, שרכשה את רשת ננדוס ואת רשת מקסיקנה, שינוהלו ממטה אחד. בראש המטה יעמוד קני ברוזין, שהקים את ננדוס לפני 12 שנה, אך היום אינו מחזיק עוד בבעלות על הרשת. הזיכיון והמותג נמכרו ליובל דורון מטעם ננדוס בדרום אפריקה.
בנוסף, נכנסה הקבוצה לפעילות ברשות הפלשתינית. היא חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת אנשי עסקים מהרשות הפלשתינית לפיתוח ענף הפיצות ברשות. במסגרת שיתוף הפעולה יפתחו הצדדים את המותג הפיצות 'פיצה סקוור' הפועל כיום במזרח ירושלים במסגרת סניף אחד.


רשת ננדוס, שנמכרה לאדי גלובאל, מונה 17 סניפים ואילו רשת פיצה מטר מונה 16 סניפים. בנוסף, כאמור, רכש דורון את הבעלות על רשת מקסיקנה המתמחה באוכל מקסיקני מידי היזמים אסף גדליה ודוד חבה. בשנת 2006 מתעתדת הקבוצה לפתוח עוד שלושה סניפים של הרשת בהשקעה כוללת של 2.5 מיליון שקל. הרשת מציעה גם פיצות על בסיס טורטיה, בהשראת הסגנון המקסיקני. החברה רוצה לנכס לעצמה בעלות על רשת מקסיקנית שחסרה בארץ בתחום המזון המהיר.


רשת ננדוס הוקמה בארץ על-ידי קני ברוזין, בזיכיון של רשת המסעדות הבינלאומית המתמחה בעופות צלויים על האש ברוטב פירי-פירי. לאחרונה החלה לפתוח גם סניפים כשרים, מתוך כוונה להתאים עצמה לביקוש של הקהל המקומי הדתי.


בתשובה לשאלת "גלובס" אמר קני ברוזין על מכירת ננדוס: "המסקנה שהגענו בננדוס ובפיצה מטר שבמציאות הישראלית הריצה אחר כמות סניפים בלתי מוגבלת, הקמת קבוצה משותפת מאפשר גידול מבוקר. האיחוד מביא אותנו ל-40 נקודות מכירה יחד עם מקסיקנה, ומאפשר לנו להפעיל מטה מאומן על שלושת המותגים. הרעיון של קבוצת אחזקות הוא לתת לכל מותג להתפתח בקצב שלו".


לדבריו, לקבוצה שרכשה את פיצה מטר היה יותר קל לקנות את ננדוס מאשר שננדוס תרכוש אותם. היקף הפעילות של כל הקבוצה, המונה את שלושת המותגים, עומד על כ-60 מיליון שקל.


"זה עניין של פרסונת ברגע שנפגשנו עם בעלי ננדוס ראינו שאנחנו יכולים לעבוד יחד. הפכנו להיות שחקן אחרי מקדונלדס וארומה, שווי ערך לבורגראנץ, עם אפשרות להתפתח. על סמך הידע והניסיון שלנו נפתח גם רשת פיצות ברשות הפלשתינית".