ישראל היום

טקס פרסי הזיכיון הבינלאומי לשנת 2019 נערך אמש בלאס וגאס ביוזמת ארגון Global Franchise Magazine ובמהלכו הוכרזו החברות המובילות בעולם בתחומי הזכיינות השונים. השיפוט בתחרות מתבצע על ידי פאנל של מומחי זכיינות בינלאומיים על פי קריטריונים שונים: פעילות בינלאומית של המותג, חדשנות, תמיכה בזכיינים והפעילות בתוך הרשת, תמיכה עסקית, הכשרות וכן שיווק ופרסום.

צוות השיפוט נימק את הבחירה בחברת “הלן דורון“: “לחברה ניסיון רב בכל הקשור לזכיינות גלובלית. החברה מתמודדת בהצלחה רבה עם השינויים הטכנולוגיים המתרחשים בעולם ומשפיעים עמוקות גם על סביבות הלימודים. בנוסף, לקבוצת “הלן דורון” היצע נרחב של הזדמנויות לזכיינות גלובלית והחברה משקיעה משאבים רבים בפיתוח וחדשנות עבור הקהל והזכיינים שלה”.

הלן דורון, מנכ”לית ומייסדת החברה: “ההצלחה היא תוצאה של לימוד בדרך מיוחדת שחוצה תרבויות ומקרבת לבבות. בנינו קהילה של מקצוענים בתחום החינוך, אשר חולקים מטרות, רעיונות וערכים משותפים. החזון שלנו הוא להמשיך ולהצטיין בתחום חינוך הילדים באמצעות המתודולוגיה הייחודית, הטבעית והמהנה שלנו לצד הגדלת הפעילות העסקית בשווקים חדשים”.
חברת הלן דורון נוסדה בשנת 1985 והתמקדה בתחום לימודי אנגלית כשפה זרה לילדים. כיום, החברה הישראלית מונה כ-160 נקודות לימוד בפריסה ארצית ולמעלה מ-1000 מרכזי לימוד ב-37 מדינות ברחבי העולם וממשיכה לגדול.
שיטת הלימוד הייחודית שפותחה בחברה מאפשרת לילדים ללמוד את השפה בדרך טבעית וחווייתית באופן הקרוב ביותר ללימוד שפת אם, דרך משחקים, שירים ופעילויות שונות . בנוסף מציעה הלן דורון מודלים נוספים של זכיינות ללימודי מתמטיקה, תכנית ללימודי שפות באמצעות תנועה ורשת של גני ילדים ברחבי העולם.

 

מעוניינים להיות זכיינים של אחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.