חברת קרביץ היא הרוכשת הפוטנציאלית של גרפיטי

חברת קרביץ היא הרוכשת הפוטנציאלית של גרפיטי

 


חברת הציוד המשרדי קרביץ היא הרוכשת הפוטנציאלית שמנהלת משא ומתן עם נייר חדרה לרכישת חברת הציוד המשרדי גרפיטי שבבעלות נייר חדרה (  6,850.0  -0.58% .) 

חדרה חתמה על מזכר הבנות עם קרביץ לרכישת גרפיטי תמורת 48 מיליון שקל. לגרפיטי מרכז לוגיסטי בשטח של 11,000 מ"ר במודיעין, אותו היא שוכרת מגב ים. הרוכשת הפוטנציאלית ביקשה להשאיר את הפעילות במרכז לוגיסטי זה במהלך השנה הקרובה, ולאחר מכן היא מתכננת להעתיק את מיקומו. על פי מזכר ההבנות בין הצדדים, במידה שתחליט קרביץ להמשיך לשכור את המרכז במודיעין היא תשלם לנייר חדרה סכום נוסף של 3 מיליון שקל.


 ככל שהעסקה תושלם, נייר חדרה תרשום בגינה רווח של 10 מיליון שקל. הצדדים צפויים להגיע להבנות סופיות בתוך 20 ימים.


גורם בנייר חדרה אומר כי הצעד הזה הוא חלק ממהלך נרחב יותר של נייר חדרה, שמנסה להתמקד בעסקי הליבה שלה. גרפיטי הפסידה במשך שנים וב-2014 נעשו בה צעדי התייעלות נרחבים, כמו סגירת סניף באר שבע ובניית אתר לוגיסטי שהעבירו אותה לראשונה לרווחיות. זו השנה שהחלטנו שאפשר להוציא אותה לשוק ולנסות לקבל עליה את המחיר שאנחנו מאמינים שמגיע לנו לקבל עליה".


 גרפיטי נוסדה בשנת 1993. החברה פועלת בתחום הציוד המשרדי לבתי עסק ולשוק המוסדי ומשווקת מגוון מוצרים ושירותים למשרד כגון נייר, טכנולוגיה וציוד היקפי, ריהוט ועוד. בין המותגים שמשווקת החברה Schneider Artline, ואחרים. על לקוחות החברה נמנים בנקים, משטרת ישראל, קופות חולים, חברת החשמל ועוד.


נייר חדרה מעוניינת למכור את גרפיטי כדי להתגבר על המשבר שפוקד את החברה בשל הקשיים להתמודד עם הירידה במכירות מוצרי הנייר. החברה סיימה את הרבעון השלישי של 2014 עם ירידה של 2.9% בהכנסות ל-431.8 מיליון שקל. השחיקה ברווח ובשווי גרמה ליציאתה ממדדי ת"א 75 ות"א 100.


 


 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ לזיכיון והכוונה? לחץ/י כאן