זיוה מוגרבי-קובני, ישראל היום

רשת האופנה לצעירים TNT, משיקה את קולקציית סתיו חורף 2018-19 לאחר שהפכה לרשת עצמאית כשנפרדה מקבוצת הוניגמן שפשטה את הרגל. הבוקר (חמישי) נערכה השקת הקולקציה והוכיחה כי המותג עבר מתיחת פנים, הקולקציה מתאפיינת במוצרי בייסיק עם נוכחות של הטרנדים הבולטים לעונה הקרה כשהדגש הוא על אופנת רחוב.

בין דגמי הקולקציה הבולטים ניתן למצוא מגוון רחב של ג'ינסים במגוון גזרות ועיצובים, החל מקרעים וניטים ועד חלקים וקלאסיים. מגוון חולצות טי עם הדפסים גיאומטריים והדפסים צבעוניים, מגוון רחב של סריגים דקים וסריגי OVER SIZE. במנעד צבעים רחב, אדום, שחור, לבן, אפור, תכלת, ירוק, צהוב ועוד. מכנסי הפוטר והקפוצ'ונים משלבים אלמנטים המתכתבים עם אופנת הרחוב, כיתובים גיאומטריים, משחקי צבע בשחור-לבן, משחקי רוכסנים ועוד. בנוסף יש מעילי פרווה, מעילי ניילון ומעילי פוך.

עלי חיידרה בן 32, הבעלים של הרשת, היה נרגש הבוקר מהמעמד. "זו פעם ראשונה שאני עומד פה כאדם שמחזיק חברה, זה מרגש ומאתגר מאוד". חיידרה היה זכיין של שתי חנויות כשרשת הוניגמן הייתה הבעלים של המותג. כשהרשת נקלעה לקשיים ולא היה ברור מה יהיה עתידה, חיידרה החליט לקפוץ על ההזדמנות ולקחת על עצמו את הובלת TNT. הוא רכש את הבעלות ו-27 סניפי המותג עברו לידיו.
חיידרה אמר: "כשרכשתי את המותג התחלתי לעשות בדק בית, שלושה סניפים שלא היו רווחיים נסגרו. החברה עברה הליך התייעלות, והנה פחות משנה עברה ואני יכול לומר שאנחנו בצמיחה ואנחנו מתכוונים לפתוח סניפים נוספים, לא אהסס לסגור סניפים לא רווחיים…"

"…בנוסף הכנסנו מותגי הנעלה, תיקים ואקססוריז מחו"ל כי היום הצרכן מחפש לקנות הכל במקום אחד, לא רק בגדים, גם נעליים, כובעים מתאימים, תכשיטים וכדומה". חיידרה כבר חושב קדימה, "אנחנו בוחנים לייצר נעלים תחת המותג TNT, אנחנו מסתכלים קדימה ואני מאמין שתשמעו עוד הרבה על הרשת וצמיחתה".

העונה במסגרת מתיחת הפנים והתחדשות הרשת לראשונה נכנסו מותגים מובילים בינלאומיים, כאביזרי אופנה משלימים כמו: תיקי ג'אנספורט, נעליים של המותגים אדידס, ואנס, לאקוסט ואביזרי אופנה רבים כמו: גרביים, תכשיטים, כובעים, חגורות ועוד.
מחירים: ג'ינסים, חולצות מכופתרות, וסריגים החל מ-99 שקלים. מעילים, תיקים וסניקרס החל מ- 149 שקלים.

 

מעוניינים בזיכיון לרשת אופנה מובילה בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.