היאלי יעקובי הנדלסמן, ישראל היום

רשת טופשופ הבריטית הודיעה על סגירת כל סניפיה בארצות הברית ו-23 סניפים בבריטניה. בנוסף, נסגרת הפעילות באוסטרליה.

בארצות הברית מדובר ב-11 סניפים, בהם בלוס אנג'לס, ניו יורק, שיקגו לאס וגאס ועוד. צעד זה מתווסף לכ-200 חנויות שנסגרו בשלוש השנים האחרונות בבריטניה. עם זאת, הפעילות בארצות הברית תימשך באונליין באתר של רשת NORDSTORM.

טופשופ, כמו חברות אופנה רבות, עושה צעדים של חידוד והתייעלות. כעת משקיעה החברה הבריטית אמצעים באונליין בגובה של כ-90 מיליון ליש"ט. בנוסף, מנהלת החברה משא ומתן על שכר דירה של חנויות וסגירת חנויות הפסדיות.

מהלך זה קשור בין היתר לאתגרים שחוותה טופשופ, ביניהם המעבר של צרכנים לאונליין, התחרות עם מותגי דיסקאונט וכמות גדולה של החזרות.
כדי להרגיע אתכם, הפעילות של טופשופ בישראל המנוהלת על ידי קבוצת גולף ממשיכה כרגיל. קבוצת גולף נמצאת אף במשא ומתן לפתיחת סניפים בחיפה ובראשון לציון.

לפני כשנה נסגר סניף טופשופ בקניון הזהב, כשסניף זה עבר לעדיקה, מותג ששייך גם הוא לקבוצת גולף. כעת מנהלת גולף משא ומתן עם קניון הזהב להשכרת חנות לטופשופ במחירים יותר כלכליים.
בחודשים ינואר – אפריל חלה עלייה במכירות המותג בישראל. הרשת הגדילה את מגוון הג'ינסים, שנחשבים למוצר מוביל ברשת, וכן המגוון באונליין עם גידול דו ספרתי במכירות. הרשת ממשיכה לקבל סחורה מדי שבוע מטופשופ וגם שבוע הבא צפוי להגיע משלוח מטופשופ לישראל.

ביום חמישי האחרון ערך הממונה על הפעילות הבינלאומית של טופשופ שיחה עם קבוצת גולף, ואמר כי הפעילות בישראל חשובה לחברה והיא תמשיך כרגיל.

 

מעוניינים לרכוש זיכיון של אחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.