גבריאלה דוידוביץ'- ויסברג, דה מרקר

לאחר 15 שנות פעילות בישראל, מותג תיקי היוקרה Furla (פורלה) מחליף זכיינות. במהלך הנאמד ב-5 מיליון שקל, המותג עובר מאלדן לבל לידיהם של קבוצת סיטי טיים ישראל, היבואנית והמשווקת הרשמית של מותגים כמו פנדורה ושעוני ותכשיטי טומי הילפיגר. לפי הזכיינים החדשים, בפורלה יציעו את הדגמים החדשים בהתאם לקולקציה העולמית, תוך שמירה על טווח מחירים המתכתב עם המחירים המוצעים בחו"ל.

חנות הדגל של המותג האיטלקי פועלת בכיכר המדינה בתל אביב מאז 2004, ולפני כשנתיים נפתחה חנות נוספת בקניון TLV בעיר. כעת צפויים סיטי טיים להשקיע בהרחבת פרישתו של המותג בעקבות העברתו לידיהם.

עלות המהלך של העברת הסניפים, כולל מלאי החנויות וקבלת הזיכיון, מוערכת בכ-2 מיליון שקל. כמו כן, החברה מתכננת להקים בשנה הקרובה אתר מכירות אונליין בעלות של כ-1.5 מיליון שקל. עוד 1.5 מיליון שקל יושקעו בהתרחבות הרשת, כאשר בשלב זה נבדקים לוקיישנים מתאימים לכך.

לדברי הלנה קצן, מנכ"ל ובעלים קבוצת סיטי טיים, "אנו שמחים לצרף לנבחרת המותגים שלנו את המותג המוביל Furla, ובכך להרחיב את ארסנל מותגי הפרימיום של הקבוצה, כאשר כחלק מהאסטרטגיה השיווקית אנו שואפים להציע מותגי פרימיום בטווח מחירים נגיש".

 

מעוניינים לרכוש זיכיון לאחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.