יצחק דנון, news1

חברת ל. קופי אנד קונספט, בעלת רשת בתי הקפה לנדוור, מבקשת לפנות את זכייני סניף היכל התרבות בתל אביב – מוטי שראבי ושלמה שראבי.

בפנייה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נאמר (22.7.19), כי הסכם הזכיינות נחתם בספטמבר 2012, אך האחים הפרו אותו בצורה משמעותית ומתמשכת. לטענת הרשת, הם אינם משלמים לה את התמלוגים השוטפים ואת דמי הפרסום על-פי ההסכם, ולא מסרו לה את הערבות הבנקאית הנדרשת להבטחת קיום התחייבויותיהם. האחים שראבי גם אינם משלמים לספקי הסניף – שהם ספקי הרשת – תמורת סחורה, והפסיקו לשלם דמי שכירות לחברת היכל התרבות.

עוד נטען, כי רמת השירות בסניף נמוכה במיוחד ואינה עומדת בסטנדרטים שדורשת הרשת, דבר הפוגע ישירות ברשת כולה. לדברי המבקשת, היא נתנה לשראבי שורה של הזדמנויות לתקן את הליקויים, אך הם לא עשו זאת. היא איבדה את האמון בהם והודיעה על ביטול ההסכם, דבר שחייב אותם לפנות השבוע את הסניף – אך הם לא עשו זאת. התביעה הוגשה באמצעות עוה"ד ערן שמעוני ולירון עמרם, וטרם הוגש כתב הגנה.

מוטי שראבי ואביו שלמה פנו לבית משפט השלום בתל אביב בעתירה דחופה להצהיר כי הסכם הזיכיון בוטל שלא כדין ו\או שביטולו מהווה שימוש לרעה בזכות הביטול. בנוסף להאריך את המועד לתיקון ההפרות הנטענות כנגדם מצדה של חברת ל.קופי אנד קונספט בחודשיים ימים או בכל זמן סביר הנכון בנסיבות העניין על-מנת לאפשר את המשך ההתקשרות בין הדדים.
בפנייתם לבית המשפט באמצעות עו"ד יוסי גנון טוענים המבקשים כי חברת ל.קופי אנד קונספט הובילה אותם בכחש, וכי ביטול ההסכם באופן ובצורה שבוצעו על ידה מהווים חוסר תום לב.
לטענתם מתן התראה של שני ימי עסקים לסיום התקשרות הנה בלתי סבירה בעליל וכי זה בלתי סביר ומנוגד לחוק ולפרשנות סבירה של החוזה שלא תוענק להם הודעה בפרק זמן של 180 יום לפחות על סיום ההתקשרות במהלכה ככל ולא יתוקנו ההפרות ולא יתגבשו הסכמות בין הצדדים, יהיה על חברת ל.קופי אנד קונספט להגיע להסכמות בדבר אופן ההיפרדות, תשלום עבור הציוד וההשקעה, ותשלומי השבה הנובעים מביטול ההסכם.

 

מעוניינים בזיכיון לאחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.