נווית זומר, ynet

למרות המשבר בתחום האופנה הראל ויזל לא עוצר. יפתח לראשונה בישראל חנות נייקי בקונספט חדש. החנות תיפתח במגדלי שרונה של עזריאלי, בשטח המסחרי בקומת הקרקע, בחזית המגדל הפונה לרחוב מנחם בגין, ותשתרע על יותר מ-2,000 מ"ר.

לממון ול-ynet נודע כי ויזל, בעל השליטה בפוקס, חתם לפני שלושה ימים על הסכם עם קבוצת עזריאלי לשכירת המקום. קונספט הפרימיום של נייקי בעולם הוא חנויות נייקיטאון. הקונספט החדש שיגיע לארץ הוא מתחת לנייקיטאון, אך יותר מחנות קונספט רגילה.

מגדל המשרדים שרונה נחשב להצלחה מסחררת עד הקורונה למעט שטחי המסחר בקומת הקרקע בשטח 10 אלפים מ"ר, שבמקור יועד לקניון לאופנה יוקרתית. בעקבות המשבר בענף האופנה הייתה כוונה להשכיר את החלל לרשת הבנלאומית למזון מוכן EATALY, אך גם זה לא יצא לפועל, ועד כה לא הצליחה עזריאלי להשכיר את המקום.

הרומן של פוקס עם נייקי החל ב-2014, אז קיבלה הקבוצה את הרישיון להפצה של נייקי בישראל, וכיום היא מפעילה 22 חנויות מותג בארץ. ב-2017, בעקבות הצלחתה של פוקס בתחום, העניקה נייקי לוויזל את הזיכיון לפתיחת חנויות קונספט בקנדה, ובאפריל האחרון הפכה נייקי את ויזל לזכיין הגדול ביותר שלה כשנתנה לו את הזיכיון להפעלת חנויות של נייקי ביותר מ-10 מדינות באירופה בהשקעה של 112 מיליון דולר.

 

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל?התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.