מגנוליה משקיעה מיליון שקל בסניפים חדשים בחו"ל

מגנוליה משקיעה מיליון שקל בסניפים חדשים בחו"ל
רשת תכשיטי הכסף מגנוליה מרחיבה פעילות ופותחת שני סניפים חדשים בחו"ל, בהשקעה של כמיליון שקל. הסניפים ייפתחו בפולין וניו יורק. החנויות החדשות מצטרפות ל-8 הסניפים של הרשת בחו"ל ול-36 הסניפים שמנהלת הרשת בישראל. הרשת פועלת באמצעות דוכנים, בגודל של 2.40 מ' על 6.30 מ’, אותם היא מציבה בקניונים. הדוכנים בחו"ל יפעלו באופן דומה ויכילו עד 3,000 דגמים בממוצע, באמצעות זכיינים.

לדברי אודי כהן, מנכ"ל ובעלים של מגנוליה, "בהשוואת מכירות החנויות בחו"ל לאלה שפתחנו לפני מספר שנים בארץ, אנו רואים כי המכירות בחו"ל נאמדות במחזורי מכירות גבוהים יותר".




הסניפים החדשים יתווספו לסניפים הקיימים כבר בקנדה, בארה"ב, בהונגריה, בצ'כיה ובאוסטרליה. כל הסניפים פועלים באמצעות זכיינים, למעט הסניף בהונגריה שפועל באמצעות חברה בת. הסניפים בחו"ל פועלים על ידי חברה בת של מגנוליה "מגנוליה export לוגיסטיקה בע"מ".



שוק תכשיטי הכסף מוערך בכ-300 מיליון שקל. על פי נתונים שמסרה החברה, המחזור כספי של הפעילות בחו"ל נאמד בכ-3 מיליון דולר בשנה, ומחזור כל חנות בחו"ל נאמד בכ-300 אלף דולר. 75% מהמוצרים של החברה מיוצרים בארץ ו-25% מיוצרים בחו"ל ובעיקר בתאילנד ואיטליה.