מלך מiתגי האופנה- הראל ויזל בראיון מא'- ת'

מלך מiתגי האופנה- הראל ויזל בראיון מא'- ת'

ראיון עם הראל ויזל חשוב להצמיד המלצה לקוראים: קראו בין השורות. כשועל ראיונות ותיק, ויזל מלהטט במילים, ונע בין ידענות מופלגת לבין טשטוש מוחלט בכל הנוגע להתרחשויות עתידיות בקבוצת פוקס שבראשה הוא עומד.


 



ויזל מודל 2015 הוא ללא ספק האיש החזק ביותר בתעשיית האופנה המקומית, היושב בראש קבוצת האופנה הגדולה בישראל ומחזיק במספר הולך וגדל של רשתות ומותגים מקומיים (פוקס, ללין, סאקס, יאנגה) ובינלאומיים (אמריקן איגל, בילבונג, דה צ'ילדרנ'ס פלייס, מרשה בלרינה, צ'ארלס אנד קית', נייקי ומנגו, הבייבי החדש שלו).


 


>> מוזמנים לעשות לנו לייק בפייסבוק


 


אם להשתמש בדימוי שהוא עצמו אוהב לעשות בו שימוש לתיאור המותגים שהוא מייבא לארץ – ויזל הוא רכבת דוהרת. "מה שמניע אותי זאת הצלחה. להוביל את הקבוצה ולהיות תמיד במקום הראשון. להמשיך להיות הכי טובים והכי חזקים", הוא אומר בראיון המתקיים במשרדו שבמתחם איירפורט סיטי, שבוע לאחר שהקבוצה דיווחה על עלייה של 6.8 אחוז במכירות לשנת 2014, שהגיעו לסכום של 1.119 מיליארד שקל, בשעה שהרווח ירד ב-13 מיליון מהשנה הקודמת, לסכום של 77 מיליון שקל.


 


כשהוא לבוש מכף רגל ועד ראש במותגי הקבוצה שבבעלותו – חולצת טי ומכנסי ג'ינס כהים, שניהם של אמריקן איגל, ונעלי ספורט ירקרקות של נייקי – התיישב ויזל לספק לנו את משנתו מ-א' ועד ת', מביזנס ועד פלז'ר, מבר רפאלי ועד בנימין נתניהו, מטרנדים עכשוויים ועד תוכניות לעתיד.


 


א' – אורבן אאוטפיטרס



 


"מותג נחמד. קראתי שהם מתכוונים להגיע לארץ, ואני מעריך שהם יגיעו במהלך השנה הקרובה. הם נפגשו עם שמונה גורמים בארץ, כולל איתנו, ומי שהכי טוב יקבל אותם. האם אני רוצה אותם? אני עוד לא יודע מה התנאים שהם מציעים. אם התנאים יהיו כאלה שיאפשרו להרוויח כסף – אז כמובן. לא פעם הצהרנו שכל פירמה טובה שתרצה להגיע לישראל, אנחנו נהיה חלק במשחק. לאורבן יש מקום בשוק הישראלי, ואני מניח ששמונה סניפים של המותג בישראל זאת התרשתות טובה".


 


אי-קומרס


 


"אני מעריך שלקבוצת פוקס יהיה אתר מכירות אונליין במהלך השנה הקרובה. לחצו עלינו להקים אתר מכירות כבר לפני עשר שנים, אך אם היינו עושים זאת אז, היינו מפסידים המון כסף. חברות מתחרות שהקימו לפנינו אתרים מגיעות רק היום לאיזון.


 


רוב המסחר באופנה באינטרנט בישראל הוא של חברות בינלאומיות שאין להן חנויות בישראל, כמו אורבן אאוטפיטרס, נקסט וויקטוריה'ס סיקרט. אם לנקסט היו כאן 100 חנויות, האתר שלהם היה חלש. אם היה אורבן אאוטפיטרס בכל קניון בישראל, היו קונים יותר בקניון ופחות אונליין.


 


אתה יכול לראות מספר חברות מעולות שיש להן אתר – ויש הרבה כאלה – מפרסמות ומפמפמות את עצמן בתקשורת. הרי אם זה היה עובד מעולה לא היו מפרסמים בצורה כזאת אגרסיבית. ולמרות הכול, תוך שנה נעמיד אתר. אני מעריך שלטווח ארוך זאת השקעה כלכלית שתניב כסף".


 


ב' – בר זוהר יעל


 


"אין הרבה אנשים שממותגים כקונצנזוס כמו יעל בר זוהר. אם תעשה מחקר ותבדוק את מי הציבור הישראלי אוהב תגלה שאין כמו יעל בר זוהר. גל גדות? מדהימה, יפהפייה, הוליווד, שחקנית, הכול. בר רפאלי? יפהפייה. אבל את מי אוהבים? אין כמו יעל בר זוהר.


 


מעבר לזה שיעל רק משתבחת עם הזמן, היא מלאה בטוב לב. כשאני שולח SMS שיש אירוע התרמה – וזה לא משנה אם זה לגבעתי או לילדים בסיכון – וצריך מנחה לערב, היא אומרת 'תגיד לי מתי ואני שם'. לפני עשר שנים הילדה של אחת העובדות שלנו חלתה בסרטן. היא מאוד אהבה את יעל, וביקשנו ממנה אם היא יכולה לשלוח לה ברכה. שנה לאחר מכן שמעתי מהאמא שיעל מגיעה אליהם פעם בשבוע הביתה לביקור. בזה היא קנתה את אהבתי ואמוני".


 


ג' – גולף, קבוצת אופנה בצמיחה


 


"אין שום ספק שאלי מיזרוח חושב נכון, עובד נכון וישפר את תוצאות הקבוצה. אני חושב שגולף היתה הצלחה כלכלית לפני שאלי מיזרוח נכנס, והיא תהיה גם עכשיו. שיתוף הפעולה עם דודו בר אור מאוד נכון להם. אייץ' אנד אם עושים את זה מ-2004 כדי להביא את הטרנד-סטרים, ועכשיו גם גולף מעוניינים. כרגע אני לא שולל לעשות שיתופי פעולה דומים בפוקס, ואם היה מישהו או מישהי בתחום האופנה שיכול לתרום לנו, אני לא פוסל. כרגע אין. לעומת זאת, בפוקס הום עשינו שיתוף פעולה מתמשך בן שנתיים עם השף חיים כהן שיצר קולקציית כלי בישול מקצועיים עבור לקוחותינו".


 


ד' – דיבידנדים


 


"אנחנו חברה ציבורית כבר יותר מעשר שנים, משלמים פעמיים בשנה 50 אחוז מהרווח, 50 אחוז משאירים בחברה ומגדילים את ההון העצמי. ככה נהגנו גם לפני שהפכנו לחברה ציבורית. מתוך רווח של 77 מיליון שקל בשנת 2014, 38 מיליון שקל יתחלקו בדיבידנדים. כמשפחה אנחנו מושכים 27 אחוז מהדיבידנדים (שהם 10,260,000 שקל, א"י), ולפני שהפכנו לחברה ציבורית משכנו 50 אחוז מהדיבידנדים".


 


ה' – הרגלי קנייה בישראל


 


"ישראלים אוהבים אופנה. נקודה. הם אוהבים לקנות, בניגוד להולנדים, למשל, שמחושבים על האגורה. אולי כי החיים כאן הם סיר לחץ, אז הישראלים קונים. וקונים הכול. מתוך בדיקות שעשינו, הישראלי אוהב באופן זהה מותגים ישראליים ומותגים בינלאומיים. מה שמפתה אותו זאת חוויית הקנייה שמשתפרת משנה לשנה. היום עם חנות של 50 מ"ר אתה לא יכול לייצר חוויית קנייה, לכן אנחנו מקימים חנויות גדולות של 600 מ"ר, בעוד רשתות בינלאומיות פותחות כאן גם 2,000 מ"ר. זאת חוויית קנייה של WOW. וזה מה שהקהל הישראלי מחפש".


 


ו' – ויז'ן


 


"החזון שלי הוא להיות הקבוצה הכי חזקה ומובילה במדינת ישראל, ונעשה הכול כדי להישאר במקום הזה".


 


ז' – זכויות עובדים


 


"אנחנו עובדים עם עשרות מפעלים בחו"ל, אך העובדים לא שלנו. אנחנו נציגים של אמריקן איגל וולט דיסני בישראל כבר המון שנים, והמדיניות האמריקאית ביחס לעובדים במפעלי הייצור במזרח קפדנית מאוד. אני מעריך שהמפעלים שעובדים איתנו במזרח הרחוק, אם זה בסין או בבנגלדש, הם מעל למה שרגילים לראות אצל אחרים".


 



ח' – חוצפה ("ברגעים האלו עדכנו את ההגדרה של חוצפה ב-ויקיפדיה והכניסו אותך פנימה", ח"כ מיכל בירן ממפלגת העבודה על הראל ויזל, בוועדת הכספים בכנסת שדנה בפיצוי לעסקים שנפגעו בצוק איתן)







"בשנייה הראשונה הייתי בהלם. לא "יש חוק מאוד ברור במדינה לגבי פיצוי בזמן לחימה, אך יש בחוק עיוות. החוק העתיק את המבצע הקודם בעזה, שתבע כי אזור הכיסוי הוא עד 40 ק"מ. באתי ואמרתי שאם אפשר להגדיל את הטווח ל-100 ק"מ אז שיגדילו, ואם לא – אז צריך לחלק אחרת. למה? שים אותי בצד רגע וקח מישהו שפתח ברחובות בית קפה חדש. הוא קיבל 0 אחוז פיצוי, בעוד בעל עסק מאשדוד קיבל 100 אחוז פיצוי. זה מאשדוד נפגע יותר מזה ברחובות, אבל כדי להחזיק את שניהם בחיים, זה מאשדוד היהבנתי את מה שהיא אומרת. אני לא אומר את זה בשביל הקוריוז, כן? באמת לא הבנתי איך בזמן מלחמה חברת כנסת שלא מבינה כלום מנושא הדיון, ולא יודעת מה הנזקים והעול שיש לנו, וכמה אנחנו מחזיקים באזור הדרום, מתקיפה אותי. אני אזרח המדינה, אבא שלי זכרונו לברכה היה ניצול שואה ושירת 27 שנה בקבע. שירתתי בצבא ועשיתי מילואים. אחי יפתח עדיין עושה מילואים בגיל 46, ויש לי בן ביחידה קרבית מובחרת. המדינה אצלי לפני הכול.



"כשנופלות 20 רקטות בשעה באשדוד, אנשים לא היו מגיעים לקנות גם אם היינו פותחים. לקבוצה שלנו נגרם נזק של 10 מיליון שקל כתוצאה מסגירת חנויות, וקיבלנו פיצויים בסך 3 מיליון שקל.



ה צריך לקבל 75 אחוז, וזה מרחובות 25 אחוז. גם בתל אביב אנשים ישבו במקלטים, ולא רק ב-40 הקילומטרים שעוטפים את עזה".


 


ט' – טרנדים


 


"אישית אני תמיד רוצה לדעת מה הטרנד הבא, אבל לא טרנדים של 'צהוב או פרנזים הם הדברים החמים של העונה'. אותי מעניינים טרנדים לחודשים ולשנים, כמו כל הניואנסים שקורים עכשיו בתוך עולם הג'ינס, שנמצא עכשיו בטרנד חזק לאורך זמן".


 


טקס פרסי האופנה


 


"השאלה שצריכה להישאל היא מי הפיק את הטקס, התשובה היא מוטי רייף, ואני אענה לך שמעולם לא עשינו איתו תצוגת אופנה, אז לא ציפינו שנהיה אפילו מוזמנים בתור אורחים לטקס".


 


י' – ילדים, מותגי אופנה


 


"יש היום תחרות מטורפת בשוק הילדים בין 30 שחקנים מרכזיים, ביניהם אייץ' אנד אם, גאפ, זארה, גולף, הוניגמן, ופוקס. דה צ'ילנדרנ'ס פלייס, המותג שהחדרנו לארץ בשנה שעברה התקבל בסך הכול בעלייה, אך לא מספיק טוב. אין לי ספק שהוא ימשיך לצמוח השנה. שוק אופנת הילדים כבר לא בצמיחה כפי שהיה לפני עשר שנים, ואני מעריך כי לא תהיה בו גדילה, כי אם תחרות חזקה בתוך השוק בין המותגים. האסטרטגיה שלנו היא להביא דברים יפים ונוחים ולהיות הכי טובים. אני יכול להבטיח לך שבשנה הבאה יהיה שחקן אופנה בינלאומי ענק וחדש בשוק אופנת הילדים בישראל, וכרגע אני לא יכול להרחיב בנושא".


 


כ' – כיכר המדינה


 


"כיכר המדינה כבר לא משפיעה בשוק האופנה. אז דיור פתחו שם לאחרונה חנות. לדעתי הם פשוט לא קראו את העיתונים החדשים. אני יודע מה גינדי עושה בשוק הסיטונאי מבחינת יוקרה, גם קניון רמת אביב מחזק את עצמו במותגי יוקרה, ועזריאלי בונים מתחם יוקרה בקניון החדש שבסמוך לשרונה. חלק מהם יהיו מתחמים סגורים עם מעלית נפרדת מהחניה וכדומה. אני לא חושב שכיכר המדינה תפשוט רגל, אבל מותגי היוקרה הגדולים יעברו לקניונים.


 


"אנחנו מדברים היום עם כמה חברות מהטופ של הטופ בעולם היוקרה, וזה שוק שמעניין אותי ויש בו רווחיות. בראש אנחנו עדיין מעדיפים רכבות גדולות כמו מנגו ונייקי, אבל אנחנו לא יכולים להגיד לא לפגישות כאלה. כל מה שהיינו עושים – היינו עושים מצוין. אני לא שולל כניסה שלנו לתחום היוקרה בעתיד".


 


ל'- לואו-קוסט באופנה


 


"לפני כמה שנים מותגים כאלה עבדו חזק מחוץ לקניונים וייצרו מחזורים ענקיים. הקניונים כאילו זרקו אותם והתייחסו אליהם לא יפה, כי 'כאלה מותגים לא יהיו אצלנו'. כשנהיו הרבה שטחי מסחר בקניונים, כפי שקורה היום, נפתחו להם האופציות ואני שמח מזה".


 


ג'ינס ב-39 שקל כפי שמכריזה רשת אורבניקה יכול לפגוע בך?


"קראתי כתבות מצוינות על מה יקרה לפוקס כשאייץ' אנד אם ייכנסו לארץ, ומה יקרה כשפוראבר יכנסו. כתבות ימשיכו להיכתב, ואנחנו נמשיך להצליח. איך אני מסביר את ההצלחה? פשוט מאוד, אנחנו רוצים יותר. פשוט רוצים מאוד מאוד להצליח, ויודעים מה הקהל רוצה. וככל שיותר שחקנים בינלאומיים או ישראליים נכנסים לכאן, אנחנו מנסים להיות יותר חדים".


 


אתה יכול גם לפתוח רשת לואו קוסט משלך.


"הכול אני יודע. אנחנו מוצאים כל כמה חודשים עניין בחברה אחרת. יש לנו המון תוכניות ואנחנו בודקים דברים. בחודש אחד פתחנו כאן את צ'ארלס אנד קית' ומנגו".


 


יכול להיות שאתה מתכנן להביא לישראל את רשת פריימרק?


"אין תגובה".


 


מ' – מנגו


 


"אני מאוד מאמין במותג הזה, ובשנה הקרובה נכפיל את שטחי המסחר של מנגו בישראל. אני לא רוצה לתת תשובה מול זארה. העובדה שמנגו וזארה שניהם ספרדים זה מקרה, אבל אין לי ספק שמנגו יכול להיות מותג האופנה המהירה הבינלאומי הכי חזק בישראל. מקום ראשון. רק מקום ראשון. הורדנו עוד מחירים, והיום אנחנו זולים גם בהשוואה לירידת המחירים שהיתה במותג לפני שלוש שנים. בנוסף, הכנסנו גם את קו הגברים שאני מאוד מאמין בו. אחרי שאני אעשה קצת דיאטה, אני אוכל ללבוש אותם".


 


נ' – נתניהו בנימין


 


"לא הצבעתי לו, אבל הוא ראש הממשלה שלי. הרבה חברים שלי שלא הצביעו לו, קמו בבוקר שבורים ומרוסקים, ולא הבינו איך אני מבסוט ומחייך. אמרתי להם כי מדינת ישראל יותר חזקה מבנימין נתניהו, והוא נבחר העם ואני מאחל לו הצלחה. אני חושב שמבחינה מדינית אין הבדל בין שני הגושים הגדולים. האם המדיניות הכלכלית שלו מסייעת לי כאיש עסקים? הרבה לפני שאני הראל ויזל הבעלים של פוקס, אני הראל ויזל אזרח ישראל, וזה תמיד יותר חשוב. מעולם לא חשבתי לדחוף מדינאי זה או אחר רק כדי שהעסק שלי ירוויח יותר".


 


ס' – סין והמזרח הרחוק


 


"אני לא רוצה שהייצור שלי יהיה בישראל, ואני לא רוצה שאף אחד ייצר טקסטיל בישראל. ישראל צריכה להפוך להיות מעצמת היי-טק. אני רוצה שתהיה כאן תעשיית היי-טק וטכנולוגיה, ואנחנו בדרך לשם.


 


"כבר עכשיו אין ייצור טקסטיל בישראל. כל החברות הגדולות, כמו דלתא, העבירו את המפעלים שלהן. גם בגלל כוח עבודה זול וגם בגלל ידע שכבר אין פה. אז אתה רוצה לפתוח בית ספר למתפרות? אני רוצה לפתוח בית ספר למחשבים".


 


ע' – עיתונות


 


"אני מכור לעיתונות כלכלית. בבוקר אני לא קורא כלום, כי אני רגיל להיות במשרד בשש בבוקר כבר שלושים שנה – מתעורר בחמש וחצי, רבע שעה אני במשרד – ויש לי בעיה להחזיק עיתון על השולחן שלי, כי זה נראה לי שאני לא עובד. אז כל יום מכינים לי את כל הכותרות של היום, ובלילה אני קורא את כל העיתונים. עיתונות אופנה אני גם קורא, בדרך כלל בטיסות. כל מה שאני יכול להשיג אני קורא, כולל אינטרנט".


 


פ' – פרזנטורים


 


"השנים הכי טובות שלנו היו ללא פרזנטורים. פרזנטור הוא מאוד חשוב כדי ליצור מודעות. חברה חדשה שלא מכירים אותה ותצא בבליל של פרסומות, יסתכלו עליהם יותר עם פרזנטור מוכר. אבל לא הפסקנו עם הפרזנטורים בפוקס בגלל אידיאולוגיה. כרגע החלטנו לא, ובעתיד אולי נמשיך עם זה, ואולי לא. אם הייתי צריך לבחור היום פרזנטור שמייצג את המותג זה גיא זו-ארץ, יעל בר זוהר והילדים".


 


צ' – צדק חברתי


 


"היתה מחאה גדולה לפני ארבע שנים. הוקמה ועדת טרכטנברג שאמרה שצריך לעשות מספר דברים, ביניהם הורדת המכס. הוא המליץ להוריד את המכס על טקסטיל לאפס אחוז, ובסוף הורידו בחצי, מ-12 אחוז ל-6 אחוז. בהנעלה לא הורידו וכרגיל, למרות שהחליטו והקימו ועדה, כמה לחצנים פוליטיים השפיעו על שר האוצר הנכנס (יאיר לפיד, א"י), הפעילו עליו מנופים והוא לא עמד בלחץ.


 


"אני חושב שהמכס בישראל צריך להיות אפס, כדי שילדי ישראל ואזרחי ישראל יוכלו לרכוש בגדים בלי מכס, כי אין פה ייצור, אז אין על מה להגן. שר האוצר הבא צריך להרים את הכפפה, ומעבר לזה שהוא חייב לטפל בבעיית הדיור, בשלב ראשון הוא צריך להוריד מכסים על בגדי ילדים והנעלה".


 


ק' – קניונים


 


"במידה מסוימת הקניונים הרגו את הרחוב הישראלי. לא בדקו את זה באופן מחקרי, אבל לדעתי ישראל היא המדינה שיש בה הכי הרבה מרכזי קניות ביחס למספר חנויות הרחוב. יש לזה מספר סיבות: חניה נוחה, חללים ממוזגים ומוצלחים, חנויות גדולות ותמהיל. רוב החנויות ברחוב שייכות לאדם פרטי, שלא מעניין אותו שום תמהיל. קשה למצוא נכסים טובים ברחובות הערים. לאחרונה פתחנו חנות של 1,000 מ"ר של פוקס ברחוב יפו בירושלים. אם יש רחובות חזקים כמו במרכז ירושלים, אז כן".


 


קניינות


 


"פונים אלינו עשרות מותגים. יש הרבה מותגים בחו"ל שלא מתאימים לישראל, ואנחנו כקבוצה בוחנים את המותגים שיכולים לעשות כאן שינוי. אנחנו משתדלים להסביר להם מה שונה פה, ולא לעשות את זה כי הם חייבים, אלא כי הם מאמינים. בנוסף, כל מותג שבוחר להגיע לארץ עושה התאמה מסוימת לקהל הישראלי, אבל אנחנו לא מתערבים יותר מדי, כי אז זה פוגע בזהות של המותג. זה כמו כאלה שמזמינים אדריכל הביתה אבל מתערבים לו בעבודה. לדוגמה, אמריקן איגל יצרו לנו במיוחד לקהל הישראלי קפוצ'ונים חלקים, כי אני באתי ואמרתי שפה בבית ספר צריכים סווטשירטים חלקים עם רוכסן, וכדאי שהם יהיו של אמריקן ולא של המתחרים".


 


ר' – רפאלי בר


 


"בר היתה פרזנטורית שלנו שנים רבות, ולפני שהיא הלכה לקבוצה אחרת היא היתה פרזנטורית של עוד עשר פירמות אחרות בעולם. מותר לה, זאת העבודה שלה. וואנס ניתקנו את הקשר איתה, מן הראוי שהיא תמשיך לעשות את העבודה שלה. המון מנסים לחרחר ריב סביב זה. אני לא יכול להגיד לך שאני הכי אוהב בעולם את זה שהיא הולכת לפירמה מתחרה, אבל מבחינתי זה לגיטימי לחלוטין. אם אני שם את האגו שנייה בצד, זה לגיטימי לחלוטין".


 


בחרתם להפריד כוחות על רקע חילוקי דעות כספיים?


"זה לא עניין של כסף. אם זה היה עניין של כסף היא היתה נשארת פה. זה נגמר עם יעל בר זוהר כי החלטנו להתקדם, ונגמר עם בר רפאלי כי רצינו שינוי. אחרי מספר שנים החלטנו שזהו. לא היה כאן משא ומתן של כסף, שהם ביקשו סכום מסוים וסירבנו. היה חוזה לחמש שנים ונפרדנו בהסכמה. אין דם רע, בסך הכול העבודה שלה עבורנו היתה מדהימה, ואני לא חושב שיש דם רע בכיוון ההפוך".


 


כבר קיבלת הזמנה לחתונה?


"אם היא תזמין אותי אני אלך".


 


ש – שבוע האופנה בישראל


 


"שבוע אופנה בישראל תורם מאוד לאופנה ישראלית. זה נותן במה להמון מעצבים ישראלים שקשה להם להרים תצוגות לבד. העלויות פר תצוגה בשבוע האופנה נמוכות מעלויות של תצוגה בודדת. עם זאת, אני לא חושב שזה תורם למכירות של המעצבים בארץ".


 


שכר: שיאן שכר, שכר מינימום


"בשנת 2014 אני לא בשום רשימה של שיאני שכר", הוא מחייך, אולי כי דירוג שכר הבכירים בחברות הציבוריות לשנת 2014 התפרסם רק אתמול (שלישי) , בה ויזל ממוקם במקום ה-110 עם עלות שכר שנתית של 4.1 מיליון שקל – לאחר שבשנת 2013 היה במקום ה-92 עם שכר שעמד על 4.8 מיליון שקל.


 


המוכרים בחנויות שלך מרוויחים 25 שקל לשעה, ופחות משכר מינימום בתלוש המשכורת החודשי. אתה בעד העלאת שכר המינימום ל-30 שקל?


"צריך לזכור שהחישוב של משכורת מינימום חודשית לא בדיוק נכון, כי חלק גדול מהעובדים שלנו הם סטודנטים שעובדים במשמרות, ובתקופת מבחנים אף פחות. אנחנו משלמים לעובדים תמיד על פי חוק, ואם היו שואלים אותי – ולא שואלים אותי – אני תומך בהצעת החוק להגדיל את שכר המינימום. אנחנו מעסיקים מעל 5,000 עובדים שגאים ואוהבים לעבוד פה. בלי לפגוע באף אחד, תחשוב שיש עליך עול לשלם משכורת חודשית ל-5,500 איש. אם אני ישן טוב בלילה? מעט, אבל טוב. אני מאמין שהעובדים שלי ישנים טוב כמוני".


 


ת' – תוכניות לעתיד



 


"אני מניח שבחמש שנים הקרובות יהיו לנו עוד שניים-שלושה מותגים גדולים. אני לא רואה את עצמי נח בזמן הקרוב".