נווית זומר, YNET

טרנד הטבעונות מגיע למקדונלד'ס ישראל: תשיק בעוד מספר שבועות המבורגר טבעוני. הקציצה, שתהיה מבוססת על חלבוני סויה וחיטה, היא פיתוח של נסטלה ובמראה דומה למק רויאל הפופולרי. גם המחיר יהיה זהה למחיר של ארוחת מק רויאל. ההמבורגר הטבעוני יושק בתחילה במספר סניפים בגוש דן ביניהם הסניף בקניון אילון.

המבורגר טבעוני פרי פיתוח של נסטלה הושק לפני כחודשיים ברשת מקדונלד'ס בגרמניה וקודם לכן ברשת בפינלנד והם זכו להצלחה גדולה. ישראל תהיה המדינה השלישית שמקדונלד'ס העולמית בחרה בה להשיק את הגרסה הטבעונית, זאת בשל הפתיחות של הקהל הישראלי והנכונות שלו לאמץ חידושים. גם אחוז הטבעונים הגבוה יחסית לעולם, הקל על ההחלטה.

מקדונלד'ס ישראל תציע גרסה מעט שונה המותאמת יותר לטעם הישראלי. המבורגר BIG VEGAN יוגש בניגוד לגרמניה עם חמוצים ורוטב ברביקיו לצד העגבנייה והבצל. הפיתוח של נסטלה מתבסס כאמור על פולי סויה, חיטה, תמציות סלק, שעוזרים ליצור תחושה ומראה של בשר. במקדונלד׳ס ישראל אישרו את הפרטים אך סירבו להתייחס למחיר.

טרנד ההמבורגרים הצמחונים, טבעוניים בישראל הפך נפוץ מאוד לאחרונה ואפשר למצוא המבורגר כזה כמעט בכל מסעדות ההמבורגר כמו מוזס, בורגרים וסוסו אנד סאנס שמוכרים המבורגר טבעוני מתוצרת ביונד מיט – ההמבורגר הטבעוני המפורסם בעולם.

 

מעוניינים בזיכיון לאחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.