מרכולים של'ילו'-גם בעיר

מרכולים של'ילו'-גם בעיר

פז שוקלת לפתוח מרכולים של רשת ילו בנפרד מתחנות הדלק, בלב הערים, בדומה לרשת AM-PM, כך נודע למעריב. עד שתתקבל החלטה בעניין, הציגה אתמול פז דגם חדש של רשת חנויות הנוחות שלה, שייקרא ילו מרקט.

הסניף הראשון באבן יהודה, בשטח של 250 מ"ר, יציע מגוון רחב של מוצרים שאינם קיימים היום בחנויות הנוחות של הרשת, כמו ירקות טריים, לחם הנאפה במקום, יינות, גבינות משק ובשר. כמו כן יוצעו שירותי משיכת מזומנים, טעינה סלולרית ועוד.

בעבר פתחה פז סניף דומה בתחנת הדלק בהרצליה, אך הוא נכשל. ברשת אומרים, כי לאחר תהליך למידה התקבלה ההחלטה שהצרכן הישראלי בשל כעת לחנויות מסוג זה, בתנאי שאלה ממוקמות בסביבת מגורים ולא על אם הדרך. פז מתכוונת לפתוח במהלך 2006 4 סניפים נוספים של ילו מרקט, בהשקעה כוללת של כ-6 מיליון שקל.

במקביל פועלת החברה להידוק קשרי המסחר עם שופרסל, מתוך כוונה להקים במתחמי הסופרמרקטים הגדולים תחנות דלק. מנהל המסחר והקמעונות של פז, שגיא כהן, מסר: "הכניסה לתחום החדש נובעת מרצון לתת פתרון מקיף יותר לצרכנים, שמחפשים אפשרות לערוך קנייה מורחבת מעבר למצרכים הבסיסיים". מודי בן-שך, מנכ"ל פז, אמר אתמול: "פז תהיה מוכנה להסתפק בפחות דלק, כי יש לה השלמות בתחום המזון ".