שני חברים עוד מימי התיכון חלמו ביחד לפתוח בית קפה במרכז, כל זה הוביל לאהבה גדולה ומיוחדת, סניף ממילא 'רולדין' בעיר הקודש.

עוד לפני מלחמת לבנון השנייה היו במגעים מול רשת הבית קפה מובילה, לשמחתם התהליך התעכב וכמו שאומרים כל עכבה לטובה, ומנהל הרשת עבר 'רולדין' והציע להם לחשוב על אופציה זו במקום.

כמו כל התחלה, היו חבלי לידה, ההשקעה שנדרשת הייתה גדולה מהסכום שהיה ברשותם. הם החליטו בינתיים להתחיל התלמדות ברשת. הם שמעו המלצות גורפות לפנות למט"י ונפגשו עם מנהל המרכז לקידום זכיינות. כחלק מהתהליך נבנתה תכנית עסקית, שערוך של הקמת העסק ותזרים מזומנים. " התהליך היה ענייני ועזר לנו להסתכל קדימה ולהבין איך נוכל להשיג את הכסף. עם כל זה ניגשנו לשתי קרנות: הקרן בערבות המדינה וקרן קטי של הסוכנות היהודית."

התהליך עם קרן קטי הגיע למבוי סתום וקובי חקק בעלי הרשת החליט לא לוותר על משה ומיקי כזכיינים והחליטו להגיע לפשרה בנוגע לתנאי התשלום. דבר זה, גרם גם לקרן קטי להבין שהרשת והזכיינים רציניים.

עסק בשותפות הוא עסק מאתגר. החוזקה שלהם הייתה חלוקת העבודה, הם השלימו אחד את השני וחיזקו זה את זה וביחד הצליחו לגבור על כל הקשיים ולשמר את החברות. כיום, כבר בוחנים אופציות נוספות ולראות מה הדבר הבא שבו ישקיעו ביחד.

שניהם מצהירים כי החיבור של מט"י ורולדין היה הבזק של עזרה וזו נקודת המפנה שהובילה אותם להצלחה הגדולה. "מבחנתי החיים שלי התחילו כאן, הייתה לי כאן מטרה, עסק, עניין, פה מצאתי אישה ובניתי בית. מעבר לכך ,לשנינו אהבה גדולה לעיר הזאת אולי לכן ההחלטה הייתה קלה. נכון, הסטטיסטיקה הפוכה, בעבר הייתי ממש תל אביבי בכל נימי נפשי, היום כשאני מגיע לתל אביב אני פחות מתחבר.