סניף חדש לאנגלו סכסון

סניף חדש לאנגלו סכסון

רשת התיווך "אנגלו-סכסון" פותחת סניף בבני-ברק. לראשונה בישראל, תפתח הרשת סניף בלב-ליבה של התרחשות האוכלוסייה החרדית, בצומת המרכזית של רחוב רבי עקיבא ורחוב חזון איש. בשלב ראשון יעסיק הסניף 5 סוכנים, אשר הוכשרו לתפקיד מקרב תושבי העיר. בראש המשרד יעמוד, איש המגזר החרדי , אברהם גליקסון, שהוא איש שיווק ותיק, בוגר מכללת "בילדינג" ובית הספר לנדל"ן של רשת "אנגלו -סכסון ".


לדברי מנכ"ל אנגלו -סכסון , חנן שלזינגר, "המגזר החרדי עובר בשנים האחרונות תהליך של פתיחות כלפי העולם החילוני, בשנה האחרונה הגיעו לסניפי הרשת בירושלים, רמת גן, תל אביב ואשדוד פניות מאנשים חרדים, אשר ביקשו את עזרת הזכיינים בתיווך נדל"ני. סקר שערכנו אישש את הערכת הרשת, כי חלק ממגמה של פתיחות הכוללת שימוש במותגים ובמנהגים אשר היו בגדר "אטבו" באוכלוסייה זו, גם בתחום זה ישנה העדפה ברורה למותגים ידועים ומיבילים כמו רשת אנגלו-סכסון.


מהסקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה עולה, כי אחרי שנים שבהן רכש הציבור החרדי דירות באמצעות "עסקנים" למיניהם, ישנו רצון להשתמש ביועצי נדל"ן. עוד עולה, כי 59% מבני המגזר החרדי מעדיפים להשתמש בשירותי משרד התיווך.


שלזינגר מוסיף, כי "שוק הנדל"ן במגזר החרדי נחשב לשוק יציב, ללא שינויים ותנודות, משפחה ממוצעת עוברת דירה פעם או פעמיים, זוג צעיר שרק נישא זוכה ברוב המקרים בדירה משלו. בניגוד למגזרים אחרים מאוד נדיר שזוג יתגורר עם ההורים. בנוסף שוק ההשכרה אינו מפותח בעולם זה, רוב המשפחות רוכשות דירה. משמעות כניסת אנגלו-סכסון למגזר, היא ליווי הרוכש והמוכר לאורך כל העסקה, משלב הייעוץ דרך המו"מ ועד השלב הסופי- שלב החתימה".


לדבריו, "בשלב ראשון יעסוק הסניף בתחום המגורים בלבד. בהמשך יורחב העיסוק גם לתחום המסחר והתעשייה. בנוסף, מיקומה של בני ברק במרכז הארץ הופך אותה לאטרקטיבית עבור יזמים בתחום התעשייה".


"החדירה למגזר תיעשה על ידי ערבי הסברה פתוחים, בהם ירצו מומחי נדל"ן באולמות בבני ברק ובשיטת שיווק ייחודית למגזר זה- מיני ואן אשר יעבור בין שכונות העיר יכריז על פתיחת הסניף".