סניף נוסף לרולדין

רשת הקונדיטוריות רולדין פותחת בימים אלו סניף חדש בדיזינגוף סנטר, הממוקם בחזית רחוב דיזינגוף, בהשקעה של 150 אלף דולר. הסניף החדש ישתרע על שטח של 80 מ"ר, והוא ממוקם במקום בו שכנה מסעדת סבארו.

הסניף בדיזנגוף סנטר ימכור את מבחר העוגות והמאפים של הרשת וקפה, מאפים וסנדויצ'ים בטייק אווי או אירועים וייתן מענה למשרדים באזור, לקהל הקונים בקניון, ולקהל המתגורר באזור הסנטר ובמרכז ת"א.

פתיחת הסניף בדיזנגוף סנטר נשען על אסטרטגיית רשת רולדין להגדלת הפריסה על מנת ליצור נגישות מקסימאלית של המותג לקהל היעד, תוך שמירה על ערכיה: עבודת יד, מגוון רחב של מאפים טריים וסנדויצ'ים ממבחר הלחמים המיוחדים של רולדין.

"ממחקרי שוק שביצענו, מצאנו כי צרכנים מעדיפים לבלות במרכזים מסחריים מובילים עד כמה שניתן, בסמוך למקום מגוריהם ולכן בחרנו לפתוח את הסניף החדש בדיזינגוף סנטר", מציין מנכ"ל רשת רולדין, קובי חקק.

עוד מוסיף חקק כי, "הרחבת רשת הקונדיטוריות היא מענה למגמת העלייה ברכישת עוגות ודברי מאפה מוכנים, עם דגש על טעם ביתי. פתיחת הסניף בלב ת"א המעוצב בקונספט המיתוג מחדש של הרשת, משדר חום, יחס אישי, אוירה נעימה, נותן תחושת טריות ומגוון".