הילה ציון, וואלה ניוז

קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה על קבלת הזיכיון לפתיחת חנויות של מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי בארץ. החנות הראשונה צפויה להיפתח בחצי הראשון של 2019. בשנתיים הראשונות יושקעו במהלך בין 10-20 מיליון שקל.

מותג האיפור הפופולרי מגיע סוף כל סוף לישראל: כשנה לאחר הדיווח לבורסה לניירות ערך בתל אביב על מגעים ראשוניים – קבוצת קסטרו-הודיס הודיעה היום (רביעי) על קבלת הזיכיון לפתיחת חנויות של מותג הקוסמטיקה והטיפוח האיטלקי קיקו מילאנו (KIKO MILANO) בישראל. החנות הראשונה של המותג צפויה להיפתח בחציון ראשון ב-2019.

על פי הדיווח לבורסה, התקשרה קבוצת קסטרו-הודיס באמצעות החברה-הבת שלה טיקיטקה קוסמטיקה, עם החברה האיטלקית בעלת המותג בהסכם זכיינות, במסגרתו תוכל להקים ולהפעיל כ-50 חנויות וכן אתר אינטרנט. ההסכם בתוקף לתקופה של כעשור, והוא יחודש אוטומטית לתקופה של 5 שנים נוספות. לפי הקבוצה, ההסכם כפוף לחוקי איטליה.

בתמורה לזכויות המוקנות לזכיינית לפי ההסכם, היא תשלם לבעלת המותג דמי פיתוח בסכום כולל של 2 מיליון אירו (אשר מחציתם כבר שולמו לבעלת המותג בחודש דצמבר 2017). בשנתיים הראשונות לפעילות תשקיע הקבוצה סכום המוערך ב-10-120 מיליון שקל שימומנו ממקורות עצמיים של הקבוצה.

 

מחפשים זיכיון של אחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.