פוקס משיקה בישראל את רשת הנעליים CHARLES&KEITH

פוקס משיקה בישראל את רשת הנעליים CHARLES&KEITH

 


קבוצת פוקס השיקה היום (ב') רשמית את רשת ההנעלה לנשים CHARLES&KEITH עם פתיחת חנות שנייה ברשת בקניון הגדול בפתח-תקווה. בשבוע שעבר נפתחה החנות הראשונה במתחם איקאה צפון.
 
בתוך חודשיים תמנה הרשת 12 חנויות, ועד סוף השנה היא תמנה 17 חנויות. חנויות ייפתחו בין היתר בקניון הזהב בראשון-לציון, בקניון גבעתיים, בקניון G כפר-סבא, בקניון איילון ברמת גן, ב-BIG FASHION אשדוד, בקניון רננים ברעננה, בגרנד קניון חיפה, בקניון ארנה נהריה, בקניון רמלה ובמתחם כפר-סבא הירוקה.
 
הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס ומבעלי השליטה בקבוצה, מעריך כי תוך 3 שנים תגיע הרשת לפריסה של 40 סניפים, ומחזור מכירותיה יעמוד על יותר מ-100 מיליון שקל.
 
CHARLES&KEITH הוא מותג נעליים, תיקים ואקססוריז סינגפורי הנקרא על שם מייסדיו, האחים צ'רלס וקיט וונג. החנות הראשונה של המותג נפתחה בסינגפור ב-1996. 5 שנים מאוחר יותר החלה החברה לפתוח חנויות מחוץ לסינגפור.



את קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר, הן ברמת המוצר והעיצוב והן בהיבט הפיננסי, עשה המותג בשנת 2011, כאשר תאגיד האופנה הבינלאומי היוקרתי לואי ויטון רכש 20% מהחברה. כבר במועד ההשקעה הצהיר תאגיד לואי ויטון כי ירחיב את המותג להודו, עם תוכנית לפתיחת 50 חנויות במדינה. כיום מחזיקה החברה בכ-400 חנויות ברחבי העולם, עם ריכוז מיוחד בדרום מזרח אסיה ובמזרח התיכון.
 
הגישה השיווקית של המותג שונה מהגישה של מותגי הנעלה. החברה עצמה מגדירה את המותג כמותג אופנה ולא כמותג הנעלה, וכל שיווק ופרסום המוצרים מבוסס על הגדרה זו. פרסומת המותג מציגות דוגמניות עם ביגוד אופנתי מלא, המותאם לנעליים ולתיקים, למרות שהחברה אינה משווקת ביגוד.
 
לדברי עינת פורטוגלי, מנכ"לית הרשת בישראל, "המותג מציג טוטאל לוק, והגישה שלו היא שעם הזמן והמודעות יבינו שמדובר במותג נעליים, תיקים ואביזרים".
 
החנויות בישראל יתפרסו על שטח 150-180 מ"ר, והמחירים נעים בין 249-399 שקל לנעליים ובין 199-549 שקל לארנקים ותיקים. רוב הנעליים עשויות מעור סינטטי (PU). המותג מאופיין גם בטרנדיות, ואחת לשבועיים ייכנסו לחנויות מוצרים חדשים.
 
לדברי פורטוגלי, "בשוק הנעליים והתיקים בארץ אין הרבה שחקנים. אפשר למנות אותם על כף-יד אחת, לכן יש מקום לשחקן דומיננטי נוסף שמביא משהו אחר. רוב המותגים שיש היום בארץ הם מותגי נעליים שמחזיקים קצת תיקים. לצרכנית הישראלית יש היום הרבה יותר נעליים מתיקים, ויהיה כאן צורך לחנך שוק".
 
– בסינגפור מדובר במותג עם מחירים נמוכים. מה פער המחירים בין סינגפור לישראל?
 
"סינגפור זה הבית של המותג. גם בתאילנד ובפיליפינים המותג עולה יותר מאשר בסינגפור. כאן אנחנו מוכרים את המותג פלוס התוספות שיש לנו, קרי מכס, מע"מ והובלה, אבל אנחנו לא יותר יקרים מהמדינות הבינלאומיות האחרות. הפער מול סינגפור הוא 30%-50%, תלוי במוצר".
 
צ'ארלס וונג, מנכ"ל קבוצת CHARLES&KEITH הבינלאומית, מסר כי "יכולת המותג להביא את מגמות האופנה קרוב יותר לישראלים, הופכת את כניסתו לשוק בישראל לאבן-דרך משמעותית למותג. אנו נרגשים להיות חלק מנוף האופנה הישראלי ולספק חוויית קנייה אופנתית לנשים בישראל".