נווית זומר, YNET

משלוח לבורסה: קבוצת BBB נערכת להנפקה או להכנסת קרן השקעות כשותפה (49%). אהובה תורג'מן, בעלת הקבוצה בשותפות עם רון שולמן וירון ישראל, אמרה שהקבוצה בוחנת פניות ממוסדיים ומקרנות השקעה: "היתרון של קרן הוא שהיא מזרימה כסף והתהליך מהיר יותר מהנפקה ופחות רגולטורי. אנחנו חושבים על הכל. ההערכה היא שזה יתבצע בעוד שנה".

הקבוצה מפעילה יותר מ-100מסעדות המבורגרים בארץ תחת המותגים מוזס, BBB ובורגרים. מחזור המכירות השנתי שלה 650 מיליון שקל, ולהערכת תורג'מן שווי הקבוצה, אם הייתה מונפקת כיום, נע בין 180 ל-200 מיליון שקל.

"אנחנו יותר חברת ניהול מרשת המבורגרים. החזון שלנו הוא להיות חברת הניהול המובילה בארץ, שמתמחה ברשתות זכיינים מכל סוג – לא רק מזון. אנחנו חושבים אפילו על אופנה", אומרת תורג'מן. לדבריה, גיוס ההון נועד למימון הרכישות וליציאה לחו"ל. "יש לנו בשורה בקטגוריית המסעדות לכל המשפחה, תחום לא מפותח באירופה. פתחנו לפני שנה BBB בברלין ובקרוב, לאור ההצלחה, נפתח סניף שני".

כחלק מההיערכות לגיוס, הקבוצה בוחנת רכישת רשתות נוספות הפועלות בזכיינות, עם עדיפות מיידית לרשת מזון איטלקי. בנוסף, לראשונה נוסף לקבוצה תפקיד סמנכ"ל פיתוח עסקי, אליו מונתה יעל הר בן. מטה הקבוצה, שמונה 50 איש, הורחב כך שהוא נותן לרשתות שירותים בתחום הרכש, הפיננסים, התפעול, השכירות, ועוד – כדי לנצל את כוח הרכישה של הקבוצה עבור הזכיינים.

במסגרת ההתמקדות בקהל יעד המשפחות, בסניף מוזס ברוטשילד ת"א הושק אתמול מתחם בידורי עם "משחקייה עתידנית" שבה מערכות מציאות רבודה. בקרוב ייפתח מתחם בסניף נתניה, ובהמשך באחרים.

לשאלה איך מתמודדת הקבוצה עם המבורגריות שצצות בכל פינה, אמרה תורג'מן כי "הבעיה של הענף היא שסף הכניסה הוא אפס. מי שישרוד זה מי שיש לו, כמונו, חוסן פיננסי".

 

מעוניינים לרכוש זיכיון לאחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.