אורנה יפת, כלכליסט

חברת לירם, מפעילת רשת בגדי הילדים קדס קידס, יוצאת מפעילות אופנת הנשים ומקימה חברה משותפת עם מפעילת רשת הנעליים WeShoes (קרוקס לשעבר) להפצת נעלי הסניקרס של קדס. החברה המשותפת תייבא את מותג הסניקרס האמריקאי קדס ותמכור אותו ברשת WeShoes החל מהחודש הבא.

המהלך בא על רקע ההחלטה של לירם להתמקד בתחום בגדי הילדים בלבד. רק לפני שנה החליטה החברה להתרחב לתחומים נוספים ופתחה חנות אחת לבגדי נשים של קדס שפעלה בקניון עזריאלי גבעתיים ובה נמכרו, בין היתר, נעלי המותג. אך כעת החנות נסגרה והפצת הנעליים תעבור כאמור לידי החברה המשותפת. לקדס קידס יש 58 סניפים, מתוכם ארבעה הם סניפי עודפים.

לירם, בבעלות משה זילברשטיין, החלה להפיץ את הסניקרס של קדס בישראל ב־2016. מלבד החנות בגבעתיים, שווק המותג ב־40 בוטיקים לאופנה ובארבע דוכני פופ־אפ שהוקמו בקניונים. תחום אופנת הנשים הוא תחום רווי ותחרותי, ובקדס החליטו לצאת ממנו לאור השינוי שחל בענף בשלוש השנים האחרונות, עם התחזקות המכירות המקוונות והתחרות שמתעצמת. בנוסף, תחום ההנעלה אינו בליבת עסקיה של קדס.

האחים מיכאל ועמוס הורוביץ, בעלי חברת קולנוע חדש שמפעילה את WeShoes, השקיעו במהלך כ־5 מיליון שקל ובמסגרתו מערך ההפצה ירוכז במרלו”ג של החברה. קולנוע חדש היא יבואנית מותגי הנעלה כמו קרוקס, בלנסטון, רוקט דוג, דזיגוואל ושול.

החברה תהיה כעת בעלת הזכיון הבלעדי להפצת נעלי קדס והמותג ישווק ב־65 החנויות שבבעלותה, באתר החברה וללקוחות סיטונאיים. במקביל, ימשיך המותג להימכר באתר קדס ובעוד כמה חנויות של קדס קידס. בקדס מאמינים כי העברת ההפצה לחברה המתמחה בהנעלה תביא למכירות של 100 אלף זוגות נעליים בשנה הקרובה.

 

מעוניינים לרכוש זיכיון של אחת מהרשתות המובילות בישראל? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.