קסטרו: המכירות טיפסו ב-19%

קסטרו: המכירות טיפסו ב-19%

רשת האופנה, קסטרו, מדווחת היום על גידול במכירות וברווחים ברבעון השלישי. החברה מכרה ברבעון השלישי ב-100 מיליון שקל, עלייה של כ-19% לעומת מכירות של 83 מיליון שקל ברבעון השלישי בשנת 2004.


העלייה במכירות, כך מסבירה החברה, נובעת מהגידול במכירות בשוק המקומי וכן בשוק העולמי. לקסטרו יש 106 חנויות. ביניהן במדינות גרמניה, רוסיה, אוקראינה, ריגה, שוויץ, ורומניה. במהלך השנה האחרונה נוספו לרשת 6 חנויות – 3 ברשת הנשים ו-3 ברשת הגברים.


קסטרו נהנתה משיפור בפעילות כאשר הרווחיות הגולמית עלתה במקצת ל-57.6% מסך המכירות – שיפור של 2.6% לעומת אשתקד. סך הרווח הגולמי עמד על כ-57 מיליון שקל, גידול של 24% לעומת אשתקד. את העלייה ברווחיות מסבירה החברה מהשיפור ברווחיות המכירות הקמעוניות למרות העלייה בחלק היחסי של המכירות הסיטונאיות (המופעלות ע"י זכיינים).


הרווח התפעולי הסתכם בכ-11.1 מיליון שקל, לעומת 7 מיליון שקל ברבעון המקביל. בשורה התחתונה זינקו רווחי קסטרו ביותר מפי 2 ל-7 מיליון שקל לעומת 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל.


גבריאל רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, מסר: "אנו מסיימים גם את הרבעון השלישי של השנה בתוצאות מצויינות. ברבעון זה ובהמשך לרבעון הקודם אנו ממשיכים להציג גידול משמעותי בכל הפרמטרים. תוצאות הרבעון הינן פועל יוצא מהתרחבותינו הבינלאומית ופעילותינו בשוק המקומי. להערכתינו הצמיחה תמשך גם ברבעונים הבאים.