קסטרו רוצה להתרחב

קסטרו רוצה להתרחב

קסטרו מנהלת משא ומתן עם בנק הפולים לרכישת סניף הבנק, הנמצא בצמוד לחנות קסטרו בדיזינגוף סנטר. ככל הידוע, בכוונת הפועלים לצמצם את היקף הסניף, ואילו קסטרו מעוניינת לרכוש כ- 400 מ"ר ממנו.


מתחם קסטרו תל אביב נפתח בפברואר 2003 בהשקעה של כ- 8 מיליון שקל, ומתפרש על פני 3 קומות בשטח כולל של כ- 1,000 מ"ר.


בקסטרו רצו להקים מתחם בקונצפט דומה לחנויות "נייקי טאון" בארה"ב, הבנויות כקומפלקס שנמכרים בו מוצרי נייקי בלבד. בישראל שולבו במתחם התל אביבי גם תחנת הרדיו BU, המספרה גזוז, מחלקת אביזרי האופנה סטאף, מחלקת הסבונים "סבון של פעם" ובר קפה פידל. בסוף יולי 2005, סטאף וסבון של פעם יצאו מהמתחם, וקסטרו הודיעה כי החליטה להרחיב את תחום ההנעלה והתיקים, וכי סטאף וסבון של פעם יצאו בגלל בעיית מקום.


קסטרו תל אביב פועלת בסניף הנמצא בבעלותם של בעלי קסטרו, גבי ואתי רוטר ואהרון ולינה קסטרו. בעלי קסטרו רכשו את הסניף מרשת מנגו הספרדית תמורת 2.2 מיליון דולר, שרכשה אותו בעבר מבנק הפועלים. לאחר שבמנגו הוחלט לא להרחיב את הפעילות בישראל, היא מכרה את הסניף לארבעת בעלי השליטה בקסטרו, שכיום משכירים אותו לחברה תמורת תשלום שנתי של 390 אלף דולר. על פי הערכות שוק, המחיר למ"ר הוא 4,000-5,000 דולר.


מקורבים לקסטרו טוענים כי הכוונה להרחיב את חנות קסטרו תל אביב נובעת מהצלחתה. קסטרו פתחה באחרונה רשת חדשה לאביזרים בשם דיווה, הפועלת בנפרד, אך יש המעריכים כי הרשת מעוניינת בהרחבת החנות כדי לפתוח חנות של דיווה בצמוד לקסטרו תל אביב.


מקורות בבנק הפועלים טוענים כי למרות שהבנק ממשיך לצמצם את הסניף שבבעלותו, אין הכוונה לסגור אותו אלא להעבירו למקום אחר בדיזינגוף סנטר. לא מן הנמנע כי הסניף לא יעבור מקום, אלא יצטמצם לקומה אחת בלבד.