רמי לי עולה בקומפיין תדמיתי ב-100 אלף דולר

רמי לי עולה בקומפיין תדמיתי ב-100 אלף דולר
חברת האופנה "רמי-לי" המתמחה באופנת הריון, יוצאת בקמפיין שילוט חוצות תחת הסלוגן "בא מהבטן".

הקמפיין מציג שלוש בטנים חשופות של נשים בחודש מתקדם להריונן – האחת מצויידת בפירסינג בטבור, השניה בקעקוע קטן והשלישית בצבע עור שחום.

הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום של גולן נהרדע בהשקעה כוללת של כ-100 אלף דולר, ויכלול שילוט חוצות, עיתונות וקטלוג. 

רועי מזרחי, סמנכ"ל השיווק "רמי-לי": "בחרנו להתמקד בדבר החשוב באמת ולא ב"אריזה" והוא ההריון עצמו. הסלוגן 'בא מהבטן' מבטא את הקונספט של החברה- אנו מתאימים את הטרנדים האופנתיים לבטן ההריונית, כך שכל האופנה של "רמי-לי" באה מהבטן".

בימים אלה מסיימת החברה תהליך של מיתוג מחדש הכולל שיפוץ מאסיבי ויצירת מראה רענן, עכשווי ואחיד לכל חנויות הרשת. כמו כן שונה לוגו החברה והוא יופיע מעתה באותיות לועזיות.