רשת בגדי הילדים ילדותי פותחת חנויות בחו"ל

רשת בגדי הילדים ילדותי פותחת חנויות בחו"ל

הרשת תפתח בקיץ הקרוב חנות ראשונה מתוך שלוש חנויות בלונדון, בהשקעה של 130 אלף דולר. במקביל, מנהלת מו"מ מתקדם לפתיחת חנויות באיטליה וקפריסין




רשת "ילדותי", המתחמה בבגדי ילדים ופעוטות, מתפרסת לחו"ל, ותפתח חנויות בלונדון, מילאנו וקפריסין. כך נודע ל-ynet. אודי צאיג, הבעלים של הרשת, אישר את הידיעה ומסר כי בשלב ראשון תמקד הרשת את הפעילות בחו"ל בלונדון והחנות הראשונה בעיר תיפתח בהאמפסטד בקיץ הקרוב (במרץ-אפריל). החנות תיפתח בהשקעה של 130 אלף דולר ותעוצב בדומה לחנויות בארץ.


 


באנגליה תפתח הרשת שלוש חנויות במהלך השנה הראשונה, עם שותף אסטרטגי, ונבחנת האפשרות לפתוח חנות בעיירה ברייטון. בשלב ראשון ישלחו עובדות של הרשת בארץ ללונדון כדי להכשיר עובדים מקומיים לעבודה בחנויות.  


 


במקביל מנהלת הרשת מו"מ לפתיחת חנויות במילאנו שבאיטליה ובקניון חדש בקפריסין שעתיד להיפתח בינואר 2007. במילאנו צפויה הרשת לפתוח שתי חנויות בזכיינות עם איש עסקים ישראלי שחי באיטליה. לדברי צאיג, החברה מחפשת מקומות לפתיחת חנויות בכל העולם. "אנחנו לא מבדילים בין לוס אנג'לס לתאילנד, שתיהן טובות מבחינתו באותה מידה".    


 


זו הפעם ראשונה שבני הזוג צאיג נכנסים לפעילות בחו"ל באמצעות חנויות. בעבר שיווקה הרשת בגדים לארה"ב ולאירלנד, אך לטענת צאיג הפעילות הופסקה מתוך מטרה להתמקד בפתיחת חנויות בחו"ל. "אנחנו לא טובים בשיווק סיטונאי", הוא מסביר, "אלא בהעברת הקונספט שלנו לחנויות".


 


מדוע דווקא עכשיו החלטתם לצאת החוצה עם המותג?


 


צאיג: "אנחנו מטיילים המון בעולם וראינו שהקונספט שלנו חסר בחו"ל. בלונדון חסרים בוטיקים שמוכרים מוצרים לילדים כמו המוצרים שלנו. יש שם בוטיקים של בגדי יוקרה לילדים כמו דיזל, קנזו וראלף לורן, אבל אין 'אופנת רחוב לילדים' ואנחנו יכולים להציע מותג שאינו יוקרתי כמו המותגים הזרים, באיכות טובה ובמחיר סביר. ג'ינס דיזל לילדים נמכר בלונדון ב-800 שקל וג'ינס שלנו יכול להימכר ב-200 שקל".  


 


כמה חנויות תפתחו בכל נקודה בחו"ל?

 


"אנחנו מעוניינים להישאר ברמת הבוטיק ולכן נפתח עד שלוש חנויות בכל מקום שנגיע אליה. אנחנו לא רוצים להפוך לרשת וזו סיבה שבחרנו בהאמפסטד בלונדון שזה אזור יוקרתי, אבל בשוליים של לונדון. אנחנו רואים במותג שלנו מותג שכונתי, וגם רמת אביב מבחינתי זו שכונה, ולכן אנחנו לא מתפרסים במרכזי הערים".


 


יש לכם תוכניות להתרחב גם בארץ או שאתם חשים שמיציתם את הפוטנציאל פה?  


 


"עדיין לא מיצינו את הפוטנציאל בארץ ועד סוף שנת 2006 ניפתח עוד 7 סניפים. כשנגיע לסניף ה-20 נמצה את עצמנו".


 


לדברי צאיג, שלושה סניפים חדשים של ילדותי ייפתחו בגרנד קניון בחיפה, בקניון בבר שבע ובקניון בקריית אונו עד סוף השנה הבאה.


 


רשת ילדותי החלה את דרכה לפני 10 שנים עם חנות אחת ברחוב שנקין בתל אביב שפתחה אתי צאיג, זוגתו של אודי, שאחראית גם על עיצוב הקולקציות של המותג. ילדותי מתמחה בבגדי ילדים לגילאים 0-10 שנים ולצד הבגדים מוצגים ברשת גם משחקים, אביזרים וספרים. בגדי המותג נתפרים בארץ. כיום מונה הרשת 13 סניפים בבעלות בני הזוג (מלבד סניף אחד בבזל בת"א שנפתח בזכיינות אך מנוהל אף הוא על ידי בני הזוג). החברה מעסיקה 80 עובדים בארץ ומחזור המכירות שלה מגיע ל-24 מיליון שקל בשנה.