רשת האופנה הבינ"ל MEXX נכנסת לארץ

רשת האופנה הבינלאומית MEXXנכנסה לראשונה לישראל ופתחה חנות דגל בקניון רמת-אביב. את פעילות הרשת בישראל מייצגת קבוצת משקיעים מבלגיה, אשר רכשו את הזיכיון מהחברה הבינלאומית ובכוונתם לפתוח כ-20 סניפים ברחבי הארץ בהשקעה של כ- 45 מיליון שקל.


חנות הדגל של MEXXמתעדת להתחרות במותגי האופנה הבינלאומיים כגון זארה, מנגו כמו גם רשתות האופנה הישראליות. הרשת החדשה תציע קולקציות לגברים


ונשים ומגוון אקססוריז, כולל תיקים, חגורות, ארנקים, צעיפים, תכשיטים ועניבות. בהמשך מתכננת הרשת להיכנס לתחומים נוספים, ביניהם הלבשה תחתונה קוסמטיקה והנעלה .


ג'ורג' בורושק, שבעבר שימש כבעלים של רשתות האופנה סקורצ'ר וטופר, מונה לתפקיד מנכ"ל רשת MEXXבישראל. לדברי בורושק, "בחרנו להשיק את הסניף הראשון שלנו בקניון רמת אביב כחלק מראייה אסטרטגית והצהרת כוונות. בכוונתנו להתרחב בעתיד לתחומים נוספים ולפתוח את חנויות : MEGA STORE,FAMILY STORE, LIFE STYLE STORE,XXBY MEXX AND SPORT, MEXX KIDS.


MEXXהינה רשת אופנה בינלאומית בכל הערים הגדולות ברחבי העולם. הרשת מעסיקה כיום מעל ל- 3,000 עובדיםומשווקת בלמעלה מ-9,500 נקודות מכירה על פני 45 מדינות בארבע יבשות. מחזור מהכירות העולמי של הרשת נאמד בכ-634.4 מיליון אירו בשנת 2004.


בשנת 2001 נרכשה רשת MEXXעל ידי ליז קלייבורן, אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום ההלבשה, האקססוריז והקוסמטיקה.