רשת האופנה והאקססוריז Urbanica מגיע לארץ

רשת האופנה והאקססוריז  Urbanica מגיע לארץ

תוכנית ההשקה ופתיחת החנויות של רשת האופנה והאקססוריז החדשה מבית קרולינה למקה, Urbanica, מגלה כי בין המקומות שבהם ייפתחו חנויות ענק של הרשת אפשר למצוא את קניון הדיזינגוף סנטר ואת קניון עזריאלי, שבתל אביב. הרשת על סף חתימת חוזה לפתיחת חנות ענק בדיזינגוף סנטר, שתשתרע על גודל של 2,800 מ"ר – כאשר לשם השוואה, החנויות של h&m בישראל משתרעות על פני 2,300-1,800 מ"ר.


בנוסף, נחתם חוזה לפתיחת חנות ענק של 2,100 מ"ר במרכז המסחרי ביג אשדוד בספטמבר (המרכז ייפתח בעוד כחודשיים), שתהיה החנות השנייה של אורבניקה בישראל – אחרי חנות בגודל 2,500 מ"ר שתיפתח בג'י שבסינמה סיטי בראשון לציון, בהשקעה של כ-14 מיליון שקל.



במקביל לכך, מתנהל משא ומתן מתקדם לפתיחת שלוש חנויות בקבוצת קניוני עזריאלי: חנות של 1,800 מ"ר בקניון עזריאלי בתל אביב, חנות של 3,500 מ"ר בקניון עזריאלי בחיפה, וכן חנות של 4,000 מ"ר בקניון הנגב בבאר שבע. בקבוצה מקווים כי החנות הענקית תעזור להביא לקוחות לקניון, שמתמודד כיום מול ריבוי הקניונים החדשים שנפתחו בעיר.


טיוטות חוזה הוחלפו גם בנוגע לפתיחת חנות של 3,800 מ"ר בבניין המשביר לצרכן של הכשרת היישוב וקו אופ בירושלים. בימים אלה מנהלת קו אופ ישראל משא ומתן למכירת חלקה בבניין (50%). משא ומתן לקראת חתימה מתנהל גם לגבי פתיחת חנות של 3,000 מ"ר בקניון ג'י כפר סבא. יוסי גביזון, מבעלי הקבוצה, סירב להגיב לפרטי התוכנית.


המודל: הרשת הבריטית PRIMARK


בחנויות יימכרו מוצרי אופנה לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. בין הפריטים שיוצעו למכירה יהיו תיקים, מוצרי הלבשה תחתונה, מוצרי קוסמטיקה ואביזרים אחרים. המודל של אורבניקה הוא רשת האופנה הבריטית PRIMARK, שכבשה את אירופה עם מאות חנויות ענק עם תורים ארוכים והסיסמה השיווקית: "תיראו טוב, שלמו פחות".


בעלי קבוצת אורבניקה, הכוללת גם את רשת הודיס, רשת טופ טן וקרולינה למקה, מבטיחים מחירים נמוכים בהרבה מאלה שאנחנו רגילים למצוא במרכזים מסחריים (מחירים הקיימים כיום בעיקר בחנויות דיסקאונט באזורי תעשייה), תוך כדי חוויית קנייה אופנתית וקולקציות מתחלפות.


לטענתם, ג'ינסים יעלו בין 79-39 שקל, נעלי קיץ יעלו 29.9-19.9 שקל, חולצות טי־שירט יעלו בין 19.9-9.9 שקלים, חולצות מכופתרות יעלו כ-49 שקל, תיקים יעלו בין 79-49 שקל ותכשיטים יעלו 19.9-9.9 שקלים. אגב, מדובר במחיר התחלתי – לפני מבצעים. בחנויות יהיו פינות בשם "הפי־דיי", שבהן ימכרו פריטים מתחלפים ב-9.90 שקלים.


כמו שעשו במותג קרולינה למקה, גם פה הכוונה היא להחצין את העובדה שהדוגמנית בר רפאלי שותפה ברשת, על ידי הזמנות שיופצו לקראת פתיחת החנוית עם הכיתוב "בר רפאלי מזמינה אותך". טרם הוחלט האם רפאלי תהיה הפרזנטורית של אורבניקה, אך היא כבר רכשה 3% מהרשת שטרם נפתחה.


"המיקום הכי טוב בספרד: בין מקדונלד'ס לבורגר קינג"


בתוך כך נודע, כי הקבוצה פורשת כנפיים, וחנות ראשונה של מותג המשקפיים קרולינה למקה תיפתח בעוד כשבועיים בברצלונה שבספרד. החנות, בגודל של כ-60 מ"ר, תמוקם בשדרת רמבלס השוקקת.


יוסי גביזון, מבעלי הקבוצה, אישר את הפרטים ומסר כי "החנות תיפתח במיקום הכי טוב בספרד, בין סניף של מקדונלדס לסניף של בורגר קינג. מסיבת הפתיחה תיערך לקראת הקיץ, בחודש מאי, וצפויים להגיע אליה חברי נבחרת הכדורגל של ברצלונה – חברים של בר רפאלי".


לדבריו, בהקמת החנות הושקעו כ-900 אלף דולר, מתוכם חצי מיליון דולר דמי פינוי ו-200 אלף דולר בשיפוצים.


 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ והכוונה לרכישת זיכיון בתחום אופנה ? לחץ/י כאן