רשת האופנה יעל אורגד מתרחבת ומתמתגת מחדש

רשת האופנה יעל אורגד מתרחבת ומתמתגת מחדש

ההשקעה הכוללת במהלך: 600 אלף שקל. אורגד: המהלך יביא לגידול של 40% במכירות


 




רשת החנויות של מעצבת האופנה יעל אורגד מתרחבת. בימים אלה נחנכו שתי חנויות חדשות – בקניון רמת אביב ובקניון שבעת הכוכבים בהרצליה, כך שהרשת מונה כעת כבר שבע חנויות. אורגד מעריכה, כי הרחבת רשת החנויות תגדיל את מחזור המכירות בכ-40%.


  


במקביל, עוברת רשת "יעל אורגד" תהליך של מיתוג ועיצוב מחדש. לוגו המותג רוענן, ובהתאם עודכן גם העיצוב של כל אביזרי הנראות והקד"מ: תוויות הבגדים, כרטיסי הביקור, כרטיסי מועדון הלקוחות, ניירת, שקיות מעמדים ושלטים בחנויות ועוד.



 


בימים אלה הוחל בעיצוב מחדש של חנויות הרשת, בהתאם למאפיינים של הקולקציה החדשה. קולקציה זו מחולקת לראשונה לשלוש קבוצות דגמים, שכל אחת מהן מזוהה על-ידי תווית ייחודית המקילה את ההתאמה בין פריטים שונים ליצירת הופעה שלמה.


 


ההשקעה בהרחבת הרשת ובמיתוג ועיצוב מחדש נאמדת בכ-600 אלף שקל. לדברי אורגד, "המיתוג מחדש והרחבת רשת החנויות מסמנים שלב נוסף בהתפתחות שלי, האישית והעסקית.


 


יעל אורגד נמנית עם המובילים בדור המעצבים הצעיר שצמח בישראל בשנים האחרונות. את בית האופנה שלה, המתמחה בעיצוב מקורי של בגדי נשים בעיקר ליומיום, היא הקימה לפני כארבע שנים וחצי.


 


כיום מגלגל בית האופנה "יעל אורגד" מחזור מכירות שנתי של כ-10 מיליון שקל. מחזור זה כולל את המכירות הן באמצעות חנויות הרשת והן באמצעות בוטיקים נבחרים ברחבי הארץ.