רשת ההלבשה התחתונה במידות גדולות וומן אונלי במגעים להקמת חנויות בטורקיה ורוסיה

רשת ההלבשה התחתונה במידות גדולות וומן אונלי במגעים להקמת חנויות בטורקיה ורוסיה
רשת וומן אונלי (Women Only) שהקים רוני יגרמן, המתמחה בהלבשה תחתונה במידות גדולות, בודקת הקמת רשת חנויות בטורקיה ורוסיה באמצעות זכיינים. כך נודע ל"גלובס". במהלך המחצית הראשונה של 2006 צפויות להיפתח מספר חנויות פיילוט לקראת מימוש תוכנית להקמת מספר סניפים.

ווימן אונלי היא ככל הידוע הרשת הקמעונאית הראשונה בעולם שפיתחה שיטה להתאמת חזיות לנשים עם חזה גדול. בדיקת השוק מצאה כי מדובר בפלח שוק רחב של לקוחות מתוסכלות, שנבצר מהן להשיג הלבשה תחתונה אופנתית בהתאמה מלאה למידותיהן.






מעט מדי דגמים, שיטת מכירה מיושנת והיעדר אופנתיות אפיינו את השוק. יגרמן בדק והגיע למסקנה שכל הקונספט הקיים שגוי, וכי קיים חלל בפלח שוק גדול מימדים, שאינו מקבל תשומת לב. הוא הקים בתוך שנתיים 20 סניפים עבור נשים ממידה C ומעלה על בסיס שיטת מדידה עם סרט מדידה מיוחד

בעיצוב חנות ייחודי עם תאי הלבשה גדולים ומרווחים, פינות ישיבה ודגמי חזיות לבחירה. מחזור המכירות של הרשת נאמד ב-25 מיליון שקל. רוני יגרמן אישר את הידיעה ואמר: "אני לא מאמין ביכולת שלי לנהל רשת בשלט רחוק מישראל, לכן אנחנו בודקים זכיינות. המותג מצליח בארץ, ואנו ערים לכך שאין בשום מקום רשת כזו".


לדבריו, נבדקת אפשרות להתקשר גם עם זכיינים בארה"ב למטרת הקמת רשת במותג ווימן אונלי.