רשת הוויטמינים GNC סוגרת את כל החנויות

רשת הוויטמינים GNC סוגרת את כל החנויות
רשת הוויטמינים GNC תסגור עד סוף השנה את כל חנויות הרשת. כך הודיעה  תמי גלילי, מנכ"ל GNC ישראל, שמסרה כי ההחברה תתמקד מעתה באסטרטגיית ההפצה ברשתות הפארם ובתי המרקחת. כל פעילויות חנויות GNC הקמעונאיות לחנויות סופר פארם הפועלות באותם קניונים.


לדברי גלילי, "בעקבות אסטרטגיית ההפצה שנוקטת החברה, נהנים היום לקוחות מותג GNC מזמינות מוצר גבוהה ב-200 נקודות מכירה פעילות בסופר פארם, ניו-פארם, חנות ג'ימס ריצארדסון ובתי מרקחת מובילים. עד לתחילת השינוי לכיוון אסטרטגיית ההפצה, ניתן היה למצוא את המוצר רק ב– 14 חנויות הרשת".



גלילי הוסיפה, כי "לאחר שנרכשה רשת GNC-ישראל באוקטובר 2003, הבינו הבעלים החדשים של החברה (חברת איילקס מדיקל הנסחרת בבורסה בתל-אביב), כי במקום לקדם שני מותגים במקביל, האחד מותג ויטמינים GNC , והשני מותג רשת חנויות GNC, מוטב להשקיע בקידום מותג הוויטמינים. זאת, על ידי הגדלת נגישות המוצר בשוק ופרסום מוצרים ספציפיים. החלטה זו בוססה לאחר שמבדיקת ענף הוויטמינים ותוספי התזונה בישראל מצאנו כי 35% מתוספי התזונה בישראל נמכרים ברשתות הפארם. החלטה אסטרטגית זו כבר מוכיחה את עצמה וברבעון השלישי 2005 עברה החברה לראשונה מאז הקמתה לרווח.



צעד ראשון בכיוון אסטרטגיית ההפצה של GNC בוצע בינואר 2004 כאשר חתמה החברה על הסכם הפצה של מוצריה ברשת ניו פארם. במסגרת ההסכם העבירה GNC מספר מחנויות הרשת, לחנויות רשת ניו פארם בקניונים בהן היו חנויות לשתי הרשתות.



שיתוף פעולה הצליח, ולאור זאת חתמה GNC ביולי 2005 הסכם דומה עם רשת סופר פארם. במסגרת הסכם זה, נמכרים מוצרי מותג GNC בכל 120 סניפי סופר פארם.



גלילי ציינה עוד, כי "חברי המועדון ימשיכו ליהנות מההנחות בכל נקודות המכירה של GNC ברחבי הארץ".