רשת הממתקים קנדילנד במו"מ להכנסת שותף לצורך יציאה לחו"ל

רשת הממתקים קנדילנד במו"מ להכנסת שותף לצורך יציאה לחו"ל

רשת הממתקים קנדילנד, שבבעלות האחים אילון ואורן שבח, מנהלת מו"מ להכנסת משקיע אסטרטגי לצורך יציאה לפעילות בחו"ל. הרשת, המתמחה בייבוא וממכר שוקולד, ממתקים וחבילות שי, החלה ליצר מוצרים תחת מותג פרטי.

את תחילת דרכם עשו האחים עם הקמת רשת חנויות "מותק", במכירת סוכריות בתפזורת. בהמשך הם רכשו את רשת קנדילנד. בשנת 2001 הם רכשו את רשת חנויות הממתקים של עלית "רגע מתוק עלית", לאחר שבעלית הוחלט להפטר מתחומי הפעילות החורגים לליבת העסקים, וביניהם הפעילות הקמעונאית. לאחר רכישת רשת הממתקים של עלית מוזגו שלוש הרשתות לרשת אחת תחת השם קנדילנד.

הרשת מונה כיום 20 סניפים שעברו מיתוג מחדש, במסגרתו עוצבו כל עמדות המכירה, הוכנסו פינות שוקולד מקוררות, והושם דגש על שיווק מוצרי שוקולד פרימיום, כלי בית ומתנות בייבוא בלעדי. מטרת המהלך היתה לקרוץ גם לקהל הבוגר והמתוחכם בנוסף לקהל היעד המסורתי של הילדים.


מחזור המכירות של רשת קנדילנד הוא כ-25 מיליון שקל. על-פי הערכות מהווה הרשת 30%-40% משוק פרליני השוקולד הטריים בארץ, המוערך בכ- 10 מיליון שקל.

הצעד הבא בתוכניות החברה הוא הקמת פעילות קמעונאית בחו"ל. המו"מ המתקדם המתנהל להכנסת שותף אסטרטגי נועד גם לשם הרחבת פעילות החברה בישראל, הן בתחום הפעילות הקמעונאית בדרך של כניסה לכל הקניונים בהם אינה פועלת החברה וכן בהפצת מוצרי הייבוא ומוצרי המותג הפרטי שמייצרת החברה.

במקביל להשלמת התבססות פריסת החברה בארץ – מתוכננת יציאת החברה לחו"ל, הן בתחום פורמט החנויות והן בייצוא מוצרי המותג הפרטי של החברה.

לאחרונה קיבלה לידיה קנדילנד את זיכיון הייבוא הבלעדי לישראל של פיאודורה והאשי שוקולטייר, מהמובילות בתחום שוקולד הגורמה.

לרשת כיום מגוון של כ-2,000 סוגים שונים של ממתקים.