מתכננת לחולל מהפכה בשוק הקונדיטוריה המקומי כאשר האנשים שעומדים מאחורי הבאתה מדברים על השאיפה לכבוש את המטבח הישראלי: “גילינו שיש כאן רעב גדול למותג שלנו".

משהו הזיז את הגבינה של רשת “צ’יזקייק פקטורי”, אחת הרשתות הגדולות והמפורסמות בעולם, כל הדרך מלוס אנג’לס עד לישראל, ובקרוב תוכלו לרכוש את העוגות המהוללות שלה בארץ הקודש ואפילו במחיר מפתיע.

הבשורה הזו מגיעה דווקא מגורם פחות מוכר בשוק הקונדיטוריה, אבל מאוד מוכר בתחומו כיבואן קפה, שוקולד וממתקים: חברת “קפה סעדי”, שנבחרה זו הפעם השלישית לרשימת Dun’s 100 המכובדת ומהווה את היבואן הבלעדי של רשת העוגות הפופולרית מארצות הברית. בראש החברה עומדים שני אחים, מוחמד ונאדר סעדי.

כולם רצים אחרי הטרנד הבריאותי וכבר מתחיל להיות צפוף שם”, מספר כעת דוד דן, מנכ”ל החברה, ל”מעריב המגזין”. “חיפשנו משהו חדשני שיביא בשורה של קטגוריות יחידות מסוגן בהיבט של איכות בוטיקית. רצינו לענות לישראלים על הצורך של ‘להביא את בית הקפה הביתה’; להחזיק בבית עוגת שף שנאכלת גם בניו יורק, גם בבוורלי הילס וגם בתל אביב”.

“צ’יזקייק פקטורי” היא רשת מסעדות אמריקאית שנוסדה בחוף המערבי של ארצות הברית בשנות ה־40 של המאה שעברה, וכיום הפכה לאימפריית מסעדות וקינוחים מפורסמים, שבה מבקרים גם מאות אלפי ישראלים מדי שנה. מאחורי הקמת הרשת עומדת אבלין אוורטון, עקרת בית מדטרויט, שקיבלה השראה לאפיית עוגת גבינה עשירה ואוורירית ממאמר בעיתון המקומי בעיר מגוריה. היא החלה בקו ייצור פרטי וקטן שעבד ממטבחה הפרטי, ובשנת 1972 פתחו היא ובעלה את המאפייה הראשונה בלוס אנג’לס. מוצרי המאפייה התבססו על טהרת עוגות הגבינה: גבינה ושוקולד, גבינה ותות, מוס גבינה ועוד. הסוד היה בשילוב המרקמים, וכלל בסיס ביסקוויטים בכמות מדויקת, גוף גבינה קרמית ונימוחה ושמנת עסיסית.

כיום מוכתרת הרשת כמלכה הבלתי מעורערת של עוגות הגבינה, והיא נפרסת ביותר מ־200 סניפים ברחבי ארצות הברית ושאר מדינות העולם. מניות החברה אף נסחרות בבורסה האמריקאית. תפריט הפטיסרי מציע 87 סוגי עוגות גבינה במגוון טעמים, החל מעוגת הגבינה המקורית של אבלין וכלה בעוגת גבינה עם קרמל מלוח, חמאת בוטנים וטופינג של מרשמלו צלוי עם נגיעות קפה.

מעבר למאפים ועוגות, הרשת מציעה כבר מזמן יותר מ־250 סוגי מנות שף ממגוון סוגי הקולינריה. המבחר עצום, המנות מוגזמות והמחיר הוגן – משוואה מוצלחת נוסח אמריקה. “הישראלים אוהבים לבקר ולטעום בעיקר את עוגות הדגל ברשת”, מספר דן. “שנה שלמה ארך המשא ומתן עם היצרן, ובאחת הנסיעות סיפרו לי דיילי אל על אנקדוטה משעשעת כיצד הם סוחבים איתם הביתה עוגות למשפחה ולחברים. עכשיו, כשהעוגה תהיה בהישג ידו של כל ישראלי, הוקל להם שהם פטורים מהמשלוח. זו בדיוק הייתה הכוונה שלנו – מותג שהוא מקסימום איכות במינימום מאמץ”.

“אנחנו לא חוששים בכלל”, אומר דן. “גילינו שיש רעב גדול בקרב הישראלים למותג שלנו. מבחינתנו, התפיסה היא שונה לחלוטין כי המותג הוא בינלאומי, מדבר בעד עצמו וחזק בכל העולם. עצם העובדה שיש מגוון כה עצום נותן יריעה רחבה לצרכן. הרגלי הצריכה שלנו כישראלים משתנים. אנחנו דורשים איכות בלי למצמץ. ‘צ’יזקייק פקטורי’ מביאה את הבשורה. כבר אין צורך לאפות. יש עוגת שף זמינה, עשירה ומוכנה להגשה בבית במחיר הוגן. אנחנו מאוד מאמינים במוצר וברשת, ויש בנו התרגשות והתלהבות מעוצמת המותג”.

 

מחפשים זיכיון לאחת מהרשתות המובילות? התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.