רשת חדשה: "הכרם"

"הכרם", יבואנית יין ואלכוהול, מקימה בשיתוף פעולה עם קבוצת יזמים המתמחה בקמעונאות, רשת חנויות קונספט שתספק חווית קניה של יינות, אלכוהול וסיגרים תחת המותג "הכרם".

חנות הדגל שנפתחה בימים אלה "הכרם Winebar" בקניון גבעתיים היא הראשונה מתוך רשת מתוכננת של  חנויות מתמחות ברחבי הארץ. מדובר בשותפות ראשונה בין חברת הכרם, לבין בעלי חנות Wine bar  הפועלת מזה שנתיים בקניון רמת אביב, אשר הוסבה גם היא לחנות השנייה ברשת.

לדברי אריאל אפשטיין, מנכ"ל הכרם: "בעקבות התפתחות תרבות היין והאלכוהול בישראל, אנו מקימים רשת מתמחה שתעניק לצרכן חווית קניה, הן מבחינת תמהיל המוצרים, השירות, ההכוונה המקצועית והנגישות, והן מבחינת המחיר שיהיה קרוב יותר מתמיד למחירי סיטונאי. כחברה יבואנית, נצמצם את פערי התיווך וניתן ללקוח להינות ממחירים תחרותיים במיוחד".

"החלטנו להיכנס לתחום הקמעונאות, על מנת ליצור ערוץ שיווק נוסף למאות המותגים אותם משווקת החברה. עם זאת בחנויות יימכרו גם מוצרים של משווקים נוספים", מוסיף אפשטיין.

בכוונת הכרם להקים רשת חנויות זכייניות בפריסה ארצית אשר תכלול חנויות בגדלים שונים ובתמהילי מוצרים שונים, שיקבעו בשיתוף עם כל זכיין, לפי האיזור וקהל היעד.

חנות הדגל הראשונה בקניון גבעתיים משתרעת על שטח של כ-150 מ"ר והושקעו בה למעלה מ-800 אלף שקל. החנות מציעה למעלה מ-1,000 מותגי יין ומשקאות אלכוהול מהעולם שמייבאת הכרם, מחלקת עישון רחבה שכוללת חדר יומידור לשמירה על לחות הסיגרים בסטנדרטים גבוהים ובה מבחר גדול של סיגארים קובניים המיובאים ע"י הכרם שהינה הזכיינית המורשית של סיגרים קובניים בישראל. כמו כן, בחנות מגוון גבינות מייצור מקומי, ומחלקת שוקולד של מקס ברנר.

לצד מבחר היין הרחב מהעולם, יימכרו גם יינות של יקבי רמת הגולן, ומבחר מיינות בוטיק איכותיים ברחבי הארץ. במקום יערכו סדנאות, טעימות מקצועיות, וערבי נגינה בפסנתר וג'אז.

לדברי החברה, גולת הכותרת של חנות הדגל היא מכונת טעימות יין היחידה בארץ שהובאה מאיטליה והוצבה במרכז החנות. המכונה, מאפשרת פתיחתם וטעימתם של עד 16 יינות שונים בו זמנית תוך שמירה על איכות היין ללא התחמצנות.