אורנה יפת, כלכליסט

הרוכשים הם חנן אסיאג, מבעלי חברת הבנייה אורתם מליבו ויובל עיני, בעלים של חברות מענף הבנייה. המנכ"ל גל אלון יישאר בתפקידו.

אנשי העסקים חנן אסיאג ויובל עיני רכשו את רשת כפר השעשועים בהתמחרות שהתקיימה אתמול והיום. פעילות הרשת נמכרה תמורת 6.5 מיליון שקל. שלד החברה יימכר בהמשך.  אסיאג הוא מבעלי חברת אורתם מליבו, ובעבר רכש גם את חברת קונספט שיווק מגידי גולדפינגר. יובל עיני הוא בעלים של חברות מענף הבנייה, חברת הלפרין ובניו, אור-יון סחר וחברת הפרסום ירוק.
גל אלון, מנכ"ל הרשת שהוביל את המכירה וניהל את הרשת בשנים האחרונות יישאר בתפקידו כמנכ"ל, וכך גם שבעת אנשי המטה ישארו בחברה. כפר השעשועים עמדה בפני מכירה בתחילת חודש מאי כאשר קבוצת משקיעים ביקשה לרכוש אותה תמורה 10 מיליון שקל, אך עסקת המכירה לא יצאה אל הפועל. הרשת הגיעה להליך כינוס נכסים בעקבות בקשה שהגיש שבנק לאומי לבית המשפט, בטענה לחוב של 9 מיליון שקל. בקשת הכינוס הוגשה בהסכמת כפר השעשועים. ברשת טענו כי "הליך הכינוס יצא לפועל בהסכמה ובשיתוף של כל הצדדים בכדי להשיא את שווי החברה".כפר השעשועים מונה 57 סניפים המתנהלים במודל זכיינות. בשנתיים האחרונות עברה הרשת הליך התייעלות מסיבי שהוביל מנכ"ל החברה אלון, וכיום מטה החברה כולל 7 עובדים בלבד. במסגרת הליך התייעלות נסגרו 15 סניפים שהיו בבעלות הרשת. גל אלון הצהיר לפני חודשיים כי בכוונת הרשת להגדיל את הפריסה הארצית במהלך 2018, לצד פיתוח אתר סחר מקוון.⁠⁠ היום מסר אלון: "הרשת קיבלה את הטוב ביותר שיכולה הייתה לחלום עליו, לחנן וליובל יכולות אדירות לגרום לרשת לנוע קדימה ולהוביל את השוק בישראל. ⁠הזכיינים שלנו זכו אחת ולתמיד בגוף שיושבים בו מיטב המוחות. מטה החברה יחוזק באיש סחר אשר ידאג למחירי קניה טובים".
עוד הוסיף אלון, כי במהלך 2018 ייפתחו סניפים חדשים והרשת תחזור לייבא מוצרים בעצמה. "נשקיע בנקודות המכירה ובזכיינים ונדאג להמשיך להעלות את שווי המותג כפר השעשועים. בתקופה הקרובה נבצע מפגש עם הזכיינים ונדאג שהצרכנים יבחרו בנו".

 

רוצה להיות זכיין של אחת מהרשתות הגדולות בארץ? התקשר עכשיו 072-3307915 או לחץ כאן.